Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal folk lære at om ikke de er i stand til å takle hunden de går med burde de blitt hjemme?

 

Var akkurat ute på tur med min amerikanske cocker spaniel, og møter på ei jente og en gutt med tre hunder eller noe, så jeg tar min stramt i båndet og "sleper" ham forbi, med meg mellom han og de andre. De andre er det verre med, da. De mistet vel faktisk båndet på en schæfer, som løper rett bort til oss. Og den var så satans forbanna stor. Kunne spist bikkja mi, lett. Så da må jeg dytte vekk den store jævelen og samtidig holde min unna, sånn at de andre kan få tak på beistet igjen.

 

Snøft...

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen problemer med å holde andre hunder borte, men det er bare så irriterende at folk ikke tenker litt lengre enn de gjør.

 

Altfor mange som har hunder de ikke vil klare å få kontrollen på om den bestemmer seg. Store, sterke hunder som lett drar eieren/passeren overende. Og hva skjer med at små drittunger får passe hunder? Altfor mange ganger har det hendt at man møter på barn som blir slept på stive ben etter hunden. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...