Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir vanskelig og tungt å lese et lengere innlegg uten noen som helst bruk av punktum eller stor bokstav spesielt om det er skrivefeil der derfor pleier jeg og være litt nøye med slikt i innlegga mine jeg gidder likevel ikke være så nøye de gangene innlegge bare består av to ord i hvertfall ikke når det ene av dem er et navn er det noen som er enig me meg i at det ikke er like nøye da som på litt lengere lesning?

Lenke til kommentar
Dere får tro hva dere vil..

8669025[/snapback]

Det gjør jeg alltid. Jeg tar sjeldent hensyn til fakta når jeg forestiller meg hvordan verden fungerer. Jeg formulerer en teori i hodet mitt og holder meg til den.

 

F eks ser jeg for meg at Latterkongen og Bundy er samme person. ^^

8669036[/snapback]

 

Det er jo nærmest fakta! :ermm:

 

 

 

:p

 

 

Uff, matteboken min er forsvunnet, rett før tentamen, så nå låner eg den av en fyr som egentlig burde brukt den selv til å forberede seg, siden han ligger på rundt 2-3 nå :innocent: Nå må eg stikke og rÿdde, så snope litt. Og så¨må eg gjøre matteoppgaver, gjøre ferdig regelbok, øve på en prøve(ops, glemte bokem :ermm: ) og gjøre ferdig KRL-presentasjon!

Lenke til kommentar

Demonizer: Det kan godt være at jeg skurrer her, men jeg ser egentlig ikke hvordan lingvistikk kan logisk linke til grammatiske regler. Det er egentlig snakk om to forskjellige ting. Lingvistikk kobles mer til det menneskelige aspektet, gjerne sammen med retorikk, mens rettskrivning og grammatikk er mer det tekniske aspektet.

 

edit: LOL skrivefeil.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...