Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Pensum :tease:

8670032[/snapback]

Det har faktisk aldri dukket opp på en prøve. Det er gjerne sånt man antar at man lærer, men jeg var mer opptatt av å lære meg europeisk geografi enn å bry meg om norske fylker.

8670041[/snapback]

 

Sant, sant.

 

Noe som dette var det for meg:

Første året allmenfag:

2geo time:

-Prøve i Norske fylker

 

5engelsk time:

-Prøve i Amerikas stater

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan går eksamene?

8670022[/snapback]

Går sånn passelig bra det. Tror på grei karakter i termo, ståkarakter i mat.tek. (noe som gir grei karakter på grunn av prosjektarbeid). Begynne å lese medisin i dag.

8670049[/snapback]

Faen, medisin er retarded. Hvordan ser boken ut?

 

Jeg har litt lesing å gjøre idag, og litt kakespising.

Lenke til kommentar
Jeg fant deg!

Her også, wow, du er virkelig overalt :D

Hvordan har man det? Planen min om å bli kjent med deg fordi du virker tøff falt litt fra hverandre, jeg tror jeg glemte å svare på en my Her også, wow, du er virkelig overalt :D

Hvordan har man det? Planen min om å bli kjent med deg fordi du virker tøff falt litt fra hverandre. Men kanskje jeg får prøve igjen? Nå virker det kanskje som jeg er en skummel psyko som bare tenker på deg og leter rundt etter info om deg på internett, men det er jeg ikke (eller...? :o). Jeg så på Watskeburt-filmen, også var det en liten aidskake som hadde kommentert, og da kom jeg på deg igjen. Sort of. :p

Jeje.. Jeg slutter nå før du blir mer skremt xD

 

Hjelpes. :!:

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Jeg fant deg!

Her også, wow, du er virkelig overalt :D

Hvordan har man det? Planen min om å bli kjent med deg fordi du virker tøff falt litt fra hverandre, jeg tror jeg glemte å svare på en my Her også, wow, du er virkelig overalt :D

Hvordan har man det? Planen min om å bli kjent med deg fordi du virker tøff falt litt fra hverandre. Men kanskje jeg får prøve igjen? Nå virker det kanskje som jeg er en skummel psyko som bare tenker på deg og leter rundt etter info om deg på internett, men det er jeg ikke (eller...? :o). Jeg så på Watskeburt-filmen, også var det en liten aidskake som hadde kommentert, og da kom jeg på deg igjen. Sort of. :p

Jeje.. Jeg slutter nå før du blir mer skremt xD

 

Hjelpes. :!:

8670097[/snapback]

 

Haha, det er jo direkte skummelt! :ph34r:

 

Hvordan går det Ida? :):love:

Lenke til kommentar
Neh, har mattetentamen på fredag.

 

Også er det skriftlig eksamen 1 juni, muntlig er vel 17 juni..

Har endel avsluttende prøver før den tid. Og det går ikke sæærlig bra, blir lite 6'ere på meg :p

8670125[/snapback]

Men du får ikke firere? Har jo stadig to år til på å dra i land seksere.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...