Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amerikanere er vel saa smarte som nordmenn. Hvis noen sier de er fra Arkansas, hvor mange nordmenn kan umiddelbart fortelle deg om Arkanas' nabostater?

8669247[/snapback]

Hvor mange i USA kan si at Akershus ligger utenfor Oslo?

8669539[/snapback]

 

vel sagt.. vel sagt..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pwnd.jpg
Lenke til kommentar

Ida, joda... Lever så vidt det er.

Funnet ut at jeg er kjent blant jentene ved første og andre år ved musikklinja her at jeg er kjent som Miksha-kisen og at jeg er mystisk og spennende :p

Samt at jeg i går freaka helt ut og gikk i t-skjorte og blomstrete shorts (det var gym, jeg gikk "tur" og prata med gamle folk fremfor å springe 3 km på asfalt)

 

Jenter og kjærlighet og forelskelse og sånn er vanskelig og frustrerende som alltid. Tror jeg bare må dra ned til Osloområdet for å finne noen...

 

Har kanskje blitt litt mye skulking det siste, men det er fordi jeg ikke klarer å møte lærerne lenger :(

Faen, jeg savner den gamle outfiten min med store klær og hettegenser, samt gedigent headset hvor jeg kunne gjemme meg for verden.

Det går ikke lenger... Bæsj :(

Lenke til kommentar
Har så lyst å hive alt som heter trådløs internett og datamaskin gjennom vinduet :realmad:

8669546[/snapback]

 

Hva er det som er galt nå da?

 

Du vet at i de fleste tilfeller er det brukerfeil?

 

*kaste meg bak sofaen og vente på flygende utstyr*

8669568[/snapback]

 

Den forbanna internetten vil jo nesten aldri åpne en eneste internettside:realmad:

Må jo vente et halvt år(virker det som) :realmad:

Lenke til kommentar
Har så lyst å hive alt som heter trådløs internett og datamaskin gjennom vinduet :realmad:

8669546[/snapback]

 

Hva er det som er galt nå da?

 

Du vet at i de fleste tilfeller er det brukerfeil?

 

*kaste meg bak sofaen og vente på flygende utstyr*

8669568[/snapback]

 

Den forbanna internetten vil jo nesten aldri åpne en eneste internettside:realmad:

Må jo vente et halvt år(virker det som) :realmad:

8669577[/snapback]

 

Hastigheten er 1 eller 54 eller 108 eller hva?

 

Prøvd å restarte modemet, fresh med nye instillinger. Samt sjekket at maskinen ikke er treg?

Lenke til kommentar
Har så lyst å hive alt som heter trådløs internett og datamaskin gjennom vinduet :realmad:

8669546[/snapback]

 

Hva er det som er galt nå da?

 

Du vet at i de fleste tilfeller er det brukerfeil?

 

*kaste meg bak sofaen og vente på flygende utstyr*

8669568[/snapback]

 

Den forbanna internetten vil jo nesten aldri åpne en eneste internettside:realmad:

Må jo vente et halvt år(virker det som) :realmad:

8669577[/snapback]

 

Hastigheten er 1 eller 54 eller 108 eller hva?

 

Prøvd å restarte modemet, fresh med nye instillinger. Samt sjekket at maskinen ikke er treg?

8669586[/snapback]

 

Har akkurat fiksa maskina en god del. Fjerna litt søppel og sånn. 54 hastighet.

Lenke til kommentar
Har du i dag Internett familie med 6/6 Mbit/s øker hastigheten til 10/10 Mbit/s, og har du Internett Ekspress med 20/10 Mbit/s øker hastigheten til hele 25/15 Mbit/s! Hastighetsøkningen skjer uten ekstra kostnad for deg - og uten at du trenger å foreta deg noe som helst! Vi setter opp hastigheten fra 1. juni.

* Det er ingen endring på hastighet om du har 50/25 Mbit/s.

 

 

*danse*

Lenke til kommentar
Har du i dag Internett familie med 6/6 Mbit/s øker hastigheten til 10/10 Mbit/s, og har du Internett Ekspress med 20/10 Mbit/s øker hastigheten til hele 25/15 Mbit/s! Hastighetsøkningen skjer uten ekstra kostnad for deg - og uten at du trenger å foreta deg noe som helst! Vi setter opp hastigheten fra 1. juni.

* Det er ingen endring på hastighet om du har 50/25 Mbit/s.

 

 

*danse*

8669719[/snapback]

 

Hva har du atm? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...