Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem betaler best av Safari, Rema og Kiwi? Trenger penger, derfor vurderer eg butikkjobb, og det er de butikkene som er i nørheten.

 

EDIT: Hvor i Kroatia skal du Demille?

8667043[/snapback]

Du er født i '93? :p

8667117[/snapback]

 

Ser ikkje poenget ditt, mange på mitt alderstrinn som jobber... Er dessuten bare et år yngre enn deg, så det så! In your face sucker! :tease:

Lenke til kommentar
Rema betaler 40 kroner timen?!

8666936[/snapback]

jepp... Ille hva?

8666947[/snapback]

Det er jo bortimot under amerikansk minstelonn - som er LAV!! EDIT: Det er under....

 

Jeg trodde ingen norske ungdommer jobbet for noe saerlig under 70-80 kroner - og da var det Tusenfryd...

 

DJ_dark, hva jobber du som? Jeg aner ikke helt hva jeg faar, noe mellom 100 og 125..

8667106[/snapback]

Skulle helst sett en minstelønn på 70-80kr her i landet. Her i Trondheim koster det 44kr å ta bussen tur/retur til byen, altså en timelønn for Rema-ansatte under 16. Det virker for meg litt absurd.

Lenke til kommentar
Skulle helst sett en minstelønn på 70-80kr her i landet. Her i Trondheim koster det 44kr å ta bussen tur/retur til byen, altså en timelønn for Rema-ansatte under 16. Det virker for meg litt absurd.

8667145[/snapback]

Jeg trodde seriost ingen fikk betalt noe saerlig under 100 hvis de er over atten, og at eventuelle under atten laa paa mellom 75-100... Jeg er visst ikke helt opplyst...

Lenke til kommentar
Skulle helst sett en minstelønn på 70-80kr her i landet. Her i Trondheim koster det 44kr å ta bussen tur/retur til byen, altså en timelønn for Rema-ansatte under 16. Det virker for meg litt absurd.

8667145[/snapback]

Jeg trodde seriost ingen fikk betalt noe saerlig under 100 hvis de er over atten, og at eventuelle under atten laa paa mellom 75-100... Jeg er visst ikke helt opplyst...

8667162[/snapback]

Min første jobb fikk jeg i 17-årsalderen og da tjente jeg oppimot 100kr timen, lønnen økte etter jeg fylte 18. Jeg var tydeligvis heldig med jobben, men jeg tror hvis man er smart, så kan man finne jobber som betaler bedre. Folk flest ender opp på butikk fordi de ikke vet hvor man skal søke for andre jobber.

Lenke til kommentar
Stort bilde!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
croatia-map.gif

8667129[/snapback]

Tror jeg trenger mer detaljert bilde..

 

Neh, samma det da. Kan spørre mamma seinere, så kan jeg si ifra til deg. Om det er veldig viktig :p

8667254[/snapback]

 

Not really. Men skal faktisk selv til Krotatia i sommer :ph34r:

 

:p *ringe ned og forberede attentat*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...