Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Men tålte ikke litt hasj. Stakkarslig.

8666185[/snapback]

Det jeg hørte var at han fikk en alergisk reaksjon på no medisin han fikk hos legen ellerno

 

Bruce Lee var uslåelig.

8666260[/snapback]

Kan godt være. Jeg foretrekker alltid den kontroversielle teorien.

8666280[/snapback]

Mye tøffere å bli slått ut av en allergisk reaksjon selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruce Lee er da ikke død. Han sitter og godter seg sammen med Elvis, Diana og co.

 

Jeg ville seriøst faket min egen død om jeg skulle bli utsatt for like mye oppmerksomhet som slike personer. Om ikke annet for å være litt dramaqueen. Så kan jeg komme tilbake fra de døde etter et par år.

Lenke til kommentar
Bruce Lee er da ikke død. Han sitter og godter seg sammen med Elvis, Diana og co.

 

Jeg ville seriøst faket min egen død om jeg skulle bli utsatt for like mye oppmerksomhet som slike personer. Om ikke annet for å være litt dramaqueen. Så kan jeg komme tilbake fra de døde etter et par år.

8666325[/snapback]

Ja, da skal du se at det blir fred å få. :wee:

Lenke til kommentar
Bruce Lee er da ikke død. Han sitter og godter seg sammen med Elvis, Diana og co.

 

Jeg ville seriøst faket min egen død om jeg skulle bli utsatt for like mye oppmerksomhet som slike personer. Om ikke annet for å være litt dramaqueen. Så kan jeg komme tilbake fra de døde etter et par år.

8666325[/snapback]

Det gjelder å time døden. James Dean skjønte det, Bruce Lee skjønte det. Elvis bommet helt. Den eneste grunnen til at folk påstår at han fortsatt lever er fordi det er for dårlig at The King of Rock døde på dass.

Lenke til kommentar
Men.. Jarmo og Dotten er ikke onde. B-real har jeg ikke helt bestemt meg for enda :p

 

EDIT: Jeg tror lillebroren min stryker i krl. I ÅTTENDE klasse o0

8666553[/snapback]

Kanskje ikke onde men SO døde i hvertfall.

 

Unnskyld at jeg spør, men hvordan greier broren din det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...