Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er admin. En bruker (*host* fredrik *host*) sendte klage til forumstyret og jeg ble utestengt som resultat. Før det ga Enden meg advarsel fordi jeg presenterte b-real som alkoholiker.

8665827[/snapback]

Her er du gjør:

A: Legg krimmen ut på VG-forumet. Det er fullstendig lovløst der BTW, og så er alle glade :)

B: Bruk IRC-kanalen til forumet...

Lenke til kommentar
Jeg gjør ting som blir perfekt hele tiden jeg. Og i mine øyne er de fortsatt perfekt.

8665839[/snapback]

Det kommer jo mye ann på øyet som ser det da.

BTW, hva er dette krim utestengning greiene?

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar

WTF?

Jeg er admin. En bruker (*host* fredrik *host*) sendte klage til forumstyret og jeg ble utestengt som resultat. Før det ga Enden meg advarsel fordi jeg presenterte b-real som alkoholiker.

8665827[/snapback]

Her er du gjør:

A: Legg krimmen ut på VG-forumet. Det er fullstendig lovløst der BTW, og så er alle glade :)

B: Bruk IRC-kanalen til forumet...

8665853[/snapback]

Har vi en IRC-kanal!? :ohmy: *joine og spamme*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke mer om krimmen, Jarmo er på MSN og advarer meg mot å diskutere moderatoravgjørelser i tråden.

Jeg er kneblet i denne sammenheng. De som er uenig kan sende en pm til Jarmo og be han la meg få lov å poste flere kapitler. Slå et slag for ytringsfriheten !

Lenke til kommentar
Stilig! Vi vil også ha japanske venner :)

Går ut i fra at du kan en del japansk da? Skrimåten og uttale altså. :dribble:

8665343[/snapback]

Haha nai jeg kan egentlig ikke så mye japansk.

Ihvertfall ikke så mye som jeg vil :p

Boku no benkyoshiteimasu :D ( haha I suck :( )

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke snakke mer om krimmen, Jarmo er på MSN og advarer meg mot å diskutere moderatoravgjørelser i tråden.

Jeg er kneblet i denne sammenheng. De som er uenig kan sende en pm til Jarmo og be han la meg få lov å poste flere kapitler. Slå et slag for ytringsfriheten !

8665877[/snapback]

Hvor bor han? Vi kan lage et lite tog, utenfor huset hans...

Oi, deja vu. Føler at jeg har gjort dette før...

Lenke til kommentar

8665827[/snapback]

Serves you right! *hikk*

:blink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...