Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er admin. En bruker (*host* fredrik *host*) sendte klage til forumstyret og jeg ble utestengt som resultat. Før det ga Enden meg advarsel fordi jeg presenterte b-real som alkoholiker.

8665827[/snapback]

Her er du gjør:

 

A: Legg krimmen ut på VG-forumet. Det er fullstendig lovløst der BTW, og så er alle glade :)

 

B: Bruk IRC-kanalen til forumet...

Lenke til kommentar

 

WTF?

 

Jeg er admin. En bruker (*host* fredrik *host*) sendte klage til forumstyret og jeg ble utestengt som resultat. Før det ga Enden meg advarsel fordi jeg presenterte b-real som alkoholiker.

8665827[/snapback]

Her er du gjør:

 

A: Legg krimmen ut på VG-forumet. Det er fullstendig lovløst der BTW, og så er alle glade :)

 

B: Bruk IRC-kanalen til forumet...

8665853[/snapback]

 

Har vi en IRC-kanal!? :ohmy: *joine og spamme*

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke mer om krimmen, Jarmo er på MSN og advarer meg mot å diskutere moderatoravgjørelser i tråden.

 

Jeg er kneblet i denne sammenheng. De som er uenig kan sende en pm til Jarmo og be han la meg få lov å poste flere kapitler. Slå et slag for ytringsfriheten !

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke snakke mer om krimmen, Jarmo er på MSN og advarer meg mot å diskutere moderatoravgjørelser i tråden.

 

Jeg er kneblet i denne sammenheng. De som er uenig kan sende en pm til Jarmo og be han la meg få lov å poste flere kapitler. Slå et slag for ytringsfriheten !

8665877[/snapback]

Hvor bor han? Vi kan lage et lite tog, utenfor huset hans...

 

Oi, deja vu. Føler at jeg har gjort dette før...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...