Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, nå som det er vgs på gang, er det kanskje et par eksamener i vente de neste ukene... :nei:

8662851[/snapback]

Er ikke det sånt trekk, slik at noen uheldige kommer opp i eksamen?

 

Knut Erik:

Oversett til norsk, jeg måtte lese gjennom tre ganger for å skjønne det...

 

Tee_C:

Er ikke noe bedre enn å sitte her eller drive med Facebook... Alt skader det sosiale livet...

Lenke til kommentar
Tee_C:

Er ikke noe bedre enn å sitte her eller drive med Facebook... Alt skader det sosiale livet...

8662904[/snapback]

Men jeg sitter ikke på facebook, og til vanlig (ikke akkurat nå for nå har jeg eksamen) så sitter jeg ikke mer en 1-2 timer til dagen, desutten trener jeg 2-3 timer for dagen, så ikke klag! :p

Lenke til kommentar

DemoniZer: inno skal være innoM! ^^

Mottok den quota meldinga litt opp og forstod ingenting - ergo den som sendte meldinga må.. friske opp norskkunnskapene sine.

 

Iallefall.

 

SasaB: Ferdig med eksamen NÅ? Har ikke min første før om ei uke. Hva var du oppe i? :)

 

*edit* Leif overalt!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
DemoniZer: inno skal være innoM! ^^

Mottok den quota meldinga litt opp og forstod ingenting - ergo den som sendte meldinga må.. friske opp norskkunskapene sine.

 

Iallefall.

 

SasaB: Ferdig med eksamen NÅ? Har ikke min første før om ei uke. Hva var du oppe i? :)

8662959[/snapback]

 

"norskkunskapene" ..er du rette personen akkurat nå Knut Erik?

 

Snapback?

 

EDIT:

 

Vista =/ Det er treigt/treigere enn XP, har ikkje så mye interessant nytt heller. Bitlocker kanskje, og et par andr eting, men ikkje mer.

8662970[/snapback]

 

Du vet tydligvis ikke hva du snakker om? :)

 

Jeg jobber med det hver dag..

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar

Selfølgelig vet ikkje eg hva eg snakker om, i forhold til folk som har satt seg skikkelig inne i det osv. Eg bare sa min mening.

 

SasaB: Ferdig med eksamen NÅ? Har ikke min første før om ei uke. Hva var du oppe i? :)

8662959[/snapback]

Matte...

 

Hva er bitlocker?

8662991[/snapback]

 

Kryperingsfunksjon i Ultimate/Enterprise.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...