Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slå henne over hodet med en klubbe og dra henne etter håret hjem til hulen din.  :thumbup:

8662508[/snapback]

Joda, men det er USA. Jeg kan sikkert faa livstid for det. :ermm:

8662528[/snapback]

Skal du først voldta, så er Norge stedet. Det er strengere straff for å forfalske en 50-lapp enn å voldta en jente. Hvis jeg må velge mellom å forfalske penger for å betale en hore eller voldta en jente, så er det faktisk smartere å bare voldta. Genialt.

Lenke til kommentar
Skal du først voldta, så er Norge stedet. Det er strengere straff for å forfalske en 50-lapp enn å voldta en jente. Hvis jeg må velge mellom å forfalske penger for å betale en hore eller voldta en jente, så er det faktisk smartere å bare voldta. Genialt.

8662549[/snapback]

Det er jo vaart geniale land. :love:

Lenke til kommentar

8662549[/snapback]

Alle personer møter det valget en eller annen gang i livet.

Lenke til kommentar

8662549[/snapback]

Angrep på selvet fundamentet samfunnet vårt er bygd på bør, og blir, belønnet med skikkelig straffer. Om straffen for voldtekt er for lav er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
DemoniZer: Er du homo, eller har du skrevet feil?

8662570[/snapback]

Ja, det er slikt man skriver feil.. :roll:

EDIT:

Lars: "Etter kritikken" og "Livets spill" har jeg ikke tegnet, men jeg elsker de bildene. Så måtte ha de med. Resten er mine :)

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
DemoniZer: Er du homo, eller har du skrevet feil?

8662570[/snapback]

Ja, det er slikt man skriver feil.. :roll:

8662581[/snapback]

obviously

Interesser/hobbyer:

Hvor skal jeg starte?

Prøve å oppsummere kort:

Lingvistikk

Koding (C, C++, C#.NET, VB.NET, VB, DB, Delphi, Python, Perl, XML, HTML, CSS, PHP, A+, CAD, Assembly (C64 og Atari), Brainf*ck, Java, Javascript, Tcl, MRC, Pascal ++)

Nettverk (Cisco ++)

Tegne (Clickable)

Skrive (Holder på med en bok)

Sikkerhet (IT-Relatert)

Gutter (Selvom det høres litt 14-årig ut)

Linky

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...