Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

8662185[/snapback]

Hvis alle i afrika hadde fått mat, ville alle de 7-8 ungene de får hver også overlevd, og da skal jeg si deg afrika ville blitt full.

8662211[/snapback]

 

det er ikke bare Maten vi må fikse på men antallet barn per person. vis man skal starte å gjenomføre dette.

det blir heller ikke magisk flyttet ned tiil afrika men man må bruke fly, båter eller andre transport midler.

Endret av Veosity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørt noe om lånet da Mushi?

8662216[/snapback]

Sambo får lån, men ikke penger til oppussing. Blir ikke hus i Sukke, umulig å få solgt og vi snør inne om vinteren. Skal se på et på Sem i neste uke.

 

det er ikke bare Maten vi må fikse på men antallet barn per person. vis man skal starte å gjenomføre dette.

8662236[/snapback]

Tvangssterilisering på over 6 milliarder mennesker etter de har fått ett barn. Lykke til :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
SO SO på skjermen der, hvem er vakrest på forumet her?

8662254[/snapback]

Meg? :hmm:

 

Da kan folket se hvem jeg er.. snufs.. det er litt skummelt.. (Moi? i signaturen)

8662256[/snapback]

Absolutt en av de bedre presentasjonene i den tråden :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Innholdet altså, ikkje rettskrivingen. Det som står i våre skolebøker er som oftest slikt meningløst tull som ingen fortstår noe av...

8662241[/snapback]

Det er ikke tull bare fordi dere er for dumme til å forstå det.

 

Det h*n skrev derimot, var renspikket tull.

 

Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

8662185[/snapback]

Lenke til kommentar
Har funnet frem tre egg. Hvordan skal jeg mekke dem og hva kan jeg ha vedsidenav?

8662273[/snapback]

Omelett. Bare hiv i alt du har lyst på... Nesten alt fungerer i en omelett. Jeg elsker omelett forresten. Enkelt å lage, kjapt å lage og smaker fortreffelig. Sunt er det også.

Men det kan være litt kjedelig om du ikke tør å eksperimentere da.

 

 

 

I dag skal jeg betale 200,- kroner tilbake i gjeld, i 50 øringer.

8662274[/snapback]

Way to go! :thumbup:

Er morsomt å gjøre sånn noen ganger. Spesielt om vedkommende har masa masse om pengene.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
I dag skal jeg betale 200,- kroner tilbake i gjeld, i 50 øringer.

8662274[/snapback]

Det blir tungt å bære...

 

 

L4r5: hiver oppi pepperskinke, ost og agurk..? Kan det funke? Har überlite mat. De 12 eggene jeg ahr skal være middag og lunsj helt til fredag *host*

Endret av mushi
Lenke til kommentar
SO SO på skjermen der, hvem er vakrest på forumet her?

8662254[/snapback]

Meg? :hmm:

 

Da kan folket se hvem jeg er.. snufs.. det er litt skummelt.. (Moi? i signaturen)

8662256[/snapback]

Absolutt en av de bedre presentasjonene i den tråden :)

8662259[/snapback]

 

Takk vennen, jeg prøver så godt jeg kan ;)

 

Lars, leste du den skjulte teksten? :ph34r:

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Men hvordan skal vi få gjort det bedre for DEM, ved å spise mindre? Og hvorfor skal vi spise mindre og leve et relativt bra liv, når de ikke får det bedre uansett?

8662244[/snapback]

 

kan du fortelle meg hvorfor de ikke får et bedre liv?.

vi sender dem mat, midler til å klare skaffe mat selv , gir hjelp til å overleve. med alt vi gjør må vi også sette restriksjoner der også.

PS: borte en stund skal gjøre litt husarbeid.

Lenke til kommentar
kan du fortelle meg hvorfor de ikke får et bedre liv?.

vi sender dem mat, midler til å klare skaffe mat selv , gir hjelp til å overleve. med alt vi gjør må vi også sette restriksjoner der også.

PS: borte en stund skal gjøre litt husarbeid.

8662300[/snapback]

Nei... Om vi ikke spiser det vi produserer så kaster vi resten. Dette er for å holde prisene oppe slik at produsentene på lang sikt tjener enda mere :)

Lenke til kommentar
Way to go!  :thumbup:

Er morsomt å gjøre sånn noen ganger. Spesielt om vedkommende har masa masse om pengene.

8662287[/snapback]

Hun har maset i 2 uker nå. Så jeg tenkte jeg skulle gi hun to 50 øringer for hver gang hun har masa.

 

Det blir tungt å bære...

8662288[/snapback]

Neida, tatt bussen hjem med dem.

Lenke til kommentar
kan du fortelle meg hvorfor de ikke får et bedre liv?.

vi sender dem mat, midler til å klare skaffe mat selv , gir hjelp til å overleve. med alt vi gjør må vi også sette restriksjoner der også.

PS: borte en stund skal gjøre litt husarbeid.

8662300[/snapback]

Det blir en umulig ordning i lengden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...