Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hun sa også at hvis jeg trivdes med å gå hjemme og ha angst hver gang jeg gikk ut, så kunne jeg jo gjøre det. Hun skulle hjelpe meg å få det til over lengre tid også. Hun er litt merkelig.

 

Ikke var hun sarkastisk heller.

8662105[/snapback]

Jeg hadde levert klage. Legen skal hjelpe deg med å takle problemene ikke bare gjøre mindre jobb til seg selv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags lege er det egentlig du har? :dontgetit:

8662085[/snapback]

Hun sa også at hvis jeg trivdes med å gå hjemme og ha angst hver gang jeg gikk ut, så kunne jeg jo gjøre det. Hun skulle hjelpe meg å få det til over lengre tid også. Hun er litt merkelig.

8662105[/snapback]

Den møkkalegen bør sperres inne.

 

"Du er en aldri så liten psykopat som lider av alvorlig angst. Du bør oppdra et barn."

Lenke til kommentar
jeg mener at vis ikke mennesker går inn for en plan som stopper mer forurensing så blir vi en alvorlig trussel mopt planeten selv. vis mennesker hadde spist sånn som dem trenger og ikke 4 ganger mer enn man trenger hadde det hjulpet en del også. vis vi ser på usa så spiser dem 4 Ganger så mye mat en dem trenger, vis dem hadde spist mindre sånn at jordbrukket hadde vært minde og latt det stå mer skoger så hadde jordens eget rense anlegg tatt seg av forurensinga. å det at menneskets antall trolig er fordoblet innen 50 år gjør jo at mat behove blir større og da må vi fjerne mer av skogen (naturens rense anlegg). for å fikse dette må mennesker legge en plan. jeg vet ikke hva som må gjøres men noe må gjøres.

8662052[/snapback]

For det første så er havet mye, mye viktigere enn skogene, og for det andre så fikk jeg vondt i hodet av å lese det der.

8662071[/snapback]

 

Ja havet er veldig viktig sier ikke at vi ikke trenger å tenke på det også men man må tenke på alt. ok nå kommer jeg til å si enten noe lurt eller dumt. men mennesker er som kreft. vis vi ser på en kule kreft så sprer den seg og blir større helt til verten dør. mennesker ligner mye men vi har en form for inteligens som vi ikke bruker til det bedre. vi har spredd os nesten over hele jorden og blir flere å flere hver dag vi lever av verten. dette gjør at sakte å sikkert så dreper vi planeten. vis vi ikke bruker inteligensen vår til å gjøre det motsatte av å spre oss meg å bli flere men å gjøre oss til et akseptabelt antall for verten så må vi holde oss der.

Lenke til kommentar

The Permian-Triassic (P-Tr) extinction event, sometimes informally called the Great Dying, was an extinction event that occurred approximately 251 million years ago (mya), forming the boundary between the Permian and Triassic geologic periods. It was the Earth's most severe extinction event, with about 96 percent of all marine species and 70 percent of terrestrial vertebrate species becoming extinct.

 

Jeg tror ikke vi klarer overgå dette.

8662097[/snapback]

 

kanskje ikke men kan komme i nærheten tror jeg.

 

EDIT: oops jeg skal egentelig gjøre en skole oppgave :whistle:

Endret av Veosity
Lenke til kommentar
Den møkkalegen bør sperres inne.

"Du er en aldri så liten psykopat som lider av alvorlig angst. Du bør oppdra et barn."

8662120[/snapback]

Ja jeg stussa litt på det også. Klarer såvidt å ta vare på megselv :hmm:

 

Hm. Er hun flink eller jævlig?

8662125[/snapback]

Hun er ikke noe spes flink, men dette er lege nr tre jeg har på ett år nå, så gidder ikke bytte enda en gang. Hun her maser ikke om antidep, så da er jeg fornøyd egentlig. Skjønner ikke hva det psykiske helsevesentet i Tønsberg driver med. Helt umulig og forholde seg til.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva det psykiske helsevesentet i Tønsberg driver med. Helt umulig og forholde seg til.

8662145[/snapback]

Jeg lover deg det, vennen min, at det er ikke noe bedre her... Tror du kan bytte ut "det psykiske helsevesentet i Tønsberg" med "det psykiske helsevesentet i Norge"

Lenke til kommentar
Hadde vi spist fire ganger mindre så hadde levd som de fattige, og det er ikke et liv. 90% av mennesker lever ikke, de bare eksisterer. De bidrar ikke, de tar ikke, de bare er der og får AIDS en gang i blant.

8662155[/snapback]

 

Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

 

til pusur1993:

jeg er 15 men det har vel ikke noe med dette å gjøre det?

Endret av Veosity
Lenke til kommentar
Hadde vi spist fire ganger mindre så hadde levd som de fattige, og det er ikke et liv. 90% av mennesker lever ikke, de bare eksisterer. De bidrar ikke, de tar ikke, de bare er der og får AIDS en gang i blant.

8662155[/snapback]

 

Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

8662185[/snapback]

Hvorfor skal vi ikke det? Det er da vitterlig mye bedre at vi lever godt nå enn at mange generasjoner får leve på lite mat?

Lenke til kommentar
Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

8662185[/snapback]

Hvis alle i afrika hadde fått mat, ville alle de 7-8 ungene de får hver også overlevd, og da skal jeg si deg afrika ville blitt full.

Lenke til kommentar
Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

8662185[/snapback]

Genialt, hvis vi spiser mindre vil på magisk vis all maten som blir til overs bli flyttet ned i magen på sultne negerbarn.

Lenke til kommentar
Hadde vi spist fire ganger mindre så hadde levd som de fattige, og det er ikke et liv. 90% av mennesker lever ikke, de bare eksisterer. De bidrar ikke, de tar ikke, de bare er der og får AIDS en gang i blant.

8662155[/snapback]

 

Et menneske trenger 2.0 H. husker ikke hva H står for igjen men i europa liger gjenomsnittet på 4.0 H i Usa 8.0 H så går vi til Afrika der spiser dem 0.5 H men dem gjør masse forsatt. vi skal ikke spise mer enn 2.0 til 2.5 H for at vi hjelper en stor del av verden med mat problemer og kan kutte ned på jordbruket.

8662185[/snapback]

Hvorfor skal vi ikke det? Det er da vitterlig mye bedre at vi lever godt nå enn at mange generasjoner får leve på lite mat?

8662202[/snapback]

 

men vi trenger ikke mer enn 2.0 H så hvorfor ikke hjelpe de neste generasjonen og de nåværende med å bare spise mindre når du ikke trenger mer enn 2.0 h. for å leve et relativt bra liv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...