Zlatzman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har det noe å si menneskeheten er en "sykdom" uansett? Nesten uansett hva vi tar oss til har jorda vært ute for verre før, og hvis alt liv mot formodning skulle så til helvete er det ingen igjen som kan bry seg. Lenke til kommentar
Veosity Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vi har aldri slaktet deg. Faktisk. 8661975[/snapback] nei men det var meg dere siktet til. prøve å si ifra på en litt mer hyglig måte kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 dere bør ikke slakte noen helt for en feil som har skjedd, alle kan gjøre feil. 8661970[/snapback] Var ikke meningen å slakte noen. Og, ja, alle kan gjøre feil. Men setninger som: "hentet fra nettet slapp av da." tyder bare på latskap i mine øyne. Bruk 2 sekunder ekstra til å se over innlegget før du trykker på "Legg til svar" så slipper du slikt... Lenke til kommentar
Veosity Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 dere bør ikke slakte noen helt for en feil som har skjedd, alle kan gjøre feil. 8661970[/snapback] Var ikke meningen å slakte noen. Og, ja, alle kan gjøre feil. Men setninger som: "hentet fra nettet slapp av da." tyder bare på latskap i mine øyne. Bruk 2 sekunder ekstra til å se over innlegget før du trykker på "Legg til svar" så slipper du slikt... 8661991[/snapback] ja jeg er enig og skal se over bedre fra nå av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har det noe å si menneskeheten er en "sykdom" uansett? Nesten uansett hva vi tar oss til har jorda vært ute for verre før, og hvis alt liv mot formodning skulle så til helvete er det ingen igjen som kan bry seg. 8661985[/snapback] Vi er en forkjølelse, i verste fall. Meteorer er hjerteinfarkt og solen er AIDS. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) jeg bare spørte om noen var enig. 8661951[/snapback] asså nårsk er jo bare helt kjempe teit uanz da lizm ..... vem trenger vel å kunne skrive loololl Red.: Rettet noen skrivefeil. Endret 21. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det kan du vet du! Over 5000 bøker!! 2k ..alle bøkene til cisco, microsoft, sikkerhet, programmering, databaser, OS'er, hardware og alt! http://www.books24x7.com 8661945[/snapback] Send meg den jeg trenger til 642-811 innen i morgen klokken 12 da! 8661961[/snapback] Har du den ikke? Away! Ciiiigarette! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har du den ikke? 8662035[/snapback] Nei... Lommeboka svikta meg et øyeblikk så jeg satsa på at det holder med online-materialet til cisco og å følge godt med. Ser nok i morra om det lønte seg eller ikke da. Lenke til kommentar
Veosity Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har det noe å si menneskeheten er en "sykdom" uansett? Nesten uansett hva vi tar oss til har jorda vært ute for verre før, og hvis alt liv mot formodning skulle så til helvete er det ingen igjen som kan bry seg. 8661985[/snapback] Vi er en forkjølelse, i verste fall. Meteorer er hjerteinfarkt og solen er AIDS. 8662014[/snapback] jeg mener at vis ikke mennesker går inn for en plan som stopper mer forurensing så blir vi en alvorlig trussel mopt planeten selv. vis mennesker hadde spist sånn som dem trenger og ikke 4 ganger mer enn man trenger hadde det hjulpet en del også. vis vi ser på usa så spiser dem 4 Ganger så mye mat en dem trenger, vis dem hadde spist mindre sånn at jordbrukket hadde vært minde og latt det stå mer skoger så hadde jordens eget rense anlegg tatt seg av forurensinga. å det at menneskets antall trolig er fordoblet innen 50 år gjør jo at mat behove blir større og da må vi fjerne mer av skogen (naturens rense anlegg). for å fikse dette må mennesker legge en plan. jeg vet ikke hva som må gjøres men noe må gjøres. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skole. Yay. Jobber ikke folket i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skarstad: Skal du eller jeg copy/paste til klagemuren nå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 jeg mener at vis ikke mennesker går inn for en plan som stopper mer forurensing så blir vi en alvorlig trussel mopt planeten selv. vis mennesker hadde spist sånn som dem trenger og ikke 4 ganger mer enn man trenger hadde det hjulpet en del også. vis vi ser på usa så spiser dem 4 Ganger så mye mat en dem trenger, vis dem hadde spist mindre sånn at jordbrukket hadde vært minde og latt det stå mer skoger så hadde jordens eget rense anlegg tatt seg av forurensinga. å det at menneskets antall trolig er fordoblet innen 50 år gjør jo at mat behove blir større og da må vi fjerne mer av skogen (naturens rense anlegg). for å fikse dette må mennesker legge en plan. jeg vet ikke hva som må gjøres men noe må gjøres. 8662052[/snapback] For det første så er havet mye, mye viktigere enn skogene, og for det andre så fikk jeg vondt i hodet av å lese det der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Var hos legen idag. Hun anbefalte meg å få baby så jeg kunne gå hjemme og få sikra trygd. ^^ Rare damen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I lol'd. Shempe domt med krig og fred å sånn. Håhå, det sikra humøret resten av arbeidsdagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Var hos legen idag. Hun anbefalte meg å få baby så jeg kunne gå hjemme og få sikra trygd. ^^ Rare damen. 8662075[/snapback] WTF!? Hva slags lege er det egentlig du har? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 You heard the lady, Astrid! Nei, seriøst, joiner L4r5. WTF? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har du den ikke? 8662035[/snapback] Nei... Lommeboka svikta meg et øyeblikk så jeg satsa på at det holder med online-materialet til cisco og å følge godt med. Ser nok i morra om det lønte seg eller ikke da. 8662045[/snapback] Ahh, jeg forstår.. Du får det nok til.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 The Permian-Triassic (P-Tr) extinction event, sometimes informally called the Great Dying, was an extinction event that occurred approximately 251 million years ago (mya), forming the boundary between the Permian and Triassic geologic periods. It was the Earth's most severe extinction event, with about 96 percent of all marine species and 70 percent of terrestrial vertebrate species becoming extinct. Jeg tror ikke vi klarer overgå dette. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Var hos legen idag. Hun anbefalte meg å få baby så jeg kunne gå hjemme og få sikra trygd. ^^ Rare damen. 8662075[/snapback] Det var jo litt........spesielt........ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hva slags lege er det egentlig du har? 8662085[/snapback] Hun sa også at hvis jeg trivdes med å gå hjemme og ha angst hver gang jeg gikk ut, så kunne jeg jo gjøre det. Hun skulle hjelpe meg å få det til over lengre tid også. Hun er litt merkelig. Ikke var hun sarkastisk heller. Endret 21. mai 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg