Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8658865[/snapback]

Nei for guds skyld... Vi kan ikke la dem se filmer som kan få dem til å TENKE!

Er ingenting i den filmen jeg mener er mer forstyrrende for 12-åringer enn hva som er vanlig i andre filmer...

8658890[/snapback]

Det bekymrer meg at du er den eneste her med unge. Jaja, "the sins of the father".

Lenke til kommentar
@L4r5:

Jeg så Jurrassic Parc før jeg var 12. Før jeg så filmen var jeg veldig interessert i dinosaurer. Lenge etter var jeg redd for å være ute i mørket. Jeg tror jeg hadde vært et bedre menneske om jeg ikke hadde sett den så tidlig.

8658782[/snapback]

Åpningsscenen, ikke sant? Fy faen, den hjemsøkte meg leeeenge. Tror jeg så Jurasic Park når jeg var 6-7 år. Var ganske godt å få den ut av systemet da jeg endelig fikk sett den igjen sist den gikk på NRK. :p

Lenke til kommentar
Åpningsscenen, ikke sant? Fy faen, den hjemsøkte meg leeeenge. Tror jeg så Jurasic Park når jeg var 6-7 år. Var ganske godt å få den ut av systemet da jeg endelig fikk sett den igjen sist den gikk på NRK. :p

8658951[/snapback]

Innendørsscenene på slutten som satt mest støkk i meg.

Lenke til kommentar
@L4r5:

Jeg så Jurrassic Parc før jeg var 12. Før jeg så filmen var jeg veldig interessert i dinosaurer. Lenge etter var jeg redd for å være ute i mørket. Jeg tror jeg hadde vært et bedre menneske om jeg ikke hadde sett den så tidlig.

8658782[/snapback]

Av jurassic park og brokeback mountain, hvem mener du er verst for en 12-åring å se?

Lenke til kommentar
Så den filmen i sted. Ikke akkurat noe for små fjortiser.

8658915[/snapback]

Men var den mye verre enn andre filmer med samme aldersgrense?

Tenkte ikke på om det er etisk riktig for de små å se den, men heller at de ikke vil ha noe særlig glede av den. "Æssj, lixom!"

Lenke til kommentar
Frichassé: Ikke bytt. Og ikke flytt. Sendte brev til deg idag. :wee:

8659023[/snapback]

 

Yay! :D

 

Hvorfor? Vi kjenner deg alle som Frichassé... At folk bytter navn og avatar annen hver uke er bare en uting i mine øyne. Hold deg til det vi kjenner deg som!

8659030[/snapback]

 

Fordi dette er ikke det jeg hadde opprinnelig.

 

Burnlzm! =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...