Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Amerika er sykt! Sykt sier eg!

 

 

 

 

 

 

:tease:

 

Må øve til mattetentamen i morgen :(

 

12-åringer har ikke akkurat godt av å se det som skjer på slutten. Filmen inneholder en del hat og fordommer som man helst ikke skal utsettes for i den alderen. Når det gjelder homofili og aksepten av det skal det også helst tas i privat samtale, ikke ved at man ser en film som ender slik den gjør.

8658625[/snapback]

 

Hva skjer på slutten da? Har ikkje sett den...

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, L4r5, besteforeldrene hennes HEVDET at hun hadde fått det.

8658611[/snapback]

Derfor jeg skrev "visst" som i visst nok og ikke at hun faktisk FIKK det. Jeg mener faen heller, alle tåler å se to gutter klå og kysse uten å bli helt loco i skallen

Lenke til kommentar
12-åringer har ikke akkurat godt av å se det som skjer på slutten. Filmen inneholder en del hat og fordommer som man helst ikke skal utsettes for i den alderen. Når det gjelder homofili og aksepten av det skal det også helst tas i privat samtale, ikke ved at man ser en film som ender slik den gjør.

8658625[/snapback]

Enig. La oss låse alle unger inn i polstrede rom så de ikke kan bli utsatt for den kolde verden i ung alder.

Lenke til kommentar

Hvor mange her så sin første krigs-/action-/skrekk-film ETTER at de fyllte 12 år? Og hvor mange av dem som IKKE gjorde det føler at de hadde blitt et bedre menneske om de ventet?

 

Tror hollywoods kraft over ungdommen er overdrevet jeg...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hei Skarstad.. Din løyner! :(

8658740[/snapback]

Sa jeg ikke søndag kveld, da?

 

Hvor mange her så in første krigs-/action-/skrekk-film ETTER at de fyllte 12 år? Og hvor mange av dem som IKKE gjorde det føler at de hadde blitt et bedre menneske om de ventet?

 

Tror hollywoods kraft over ungdommen er overdrevet jeg...

8658755[/snapback]

Jeg har blitt en ravende gal rasist av det.

Lenke til kommentar
Jeg har blitt en ravende gal rasist av det.

8658764[/snapback]

FYSJ! :mad: La oss forby alle filmer der noen dør eller blir skadet så går det sikkert MYE bedre :p

 

 

I'm just never satisfied.

8658773[/snapback]

Nå tenkte jeg koffert :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...