Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5. Nok nå...  :ermm:

8658511[/snapback]

Ok... Bare EN siste så skal jeg være snill resten av kvelden :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
make_akerbrygge_w468.jpg

Se... Nå var jeg så snill at jeg la den i skjul tilogmed... Om du åpnet så var det DIN EGEN SKYLD! ! ! !

Lenke til kommentar
Men er det sant? Hadde jeg sett to karer med pistoler i hendene nedi byen hadde jeg nok skygget unna. Det samme kan ikke sies om to karer som holder hverandre i hendene.

8658582[/snapback]

Og hvis det er snakk om film så er to pistoler en bedre garanti på kvalitet (omtrent samtlige filmer noensinne, men for å bruke et konkret eksempel: Kiss Kiss Bang Bang) enn to menn som holder hender (Brokeback er den eneste gode homsefilmen ever).

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg at en skole i USA blei saksøkt for å ha vist brokeback mountain til en klasse tolvåringer. Var visst en jente der som fikk alvorlige psykiske problemer etter å ha sett filmen :ermm:

8658608[/snapback]

12-åringer har ikke akkurat godt av å se det som skjer på slutten. Filmen inneholder en del hat og fordommer som man helst ikke skal utsettes for i den alderen. Når det gjelder homofili og aksepten av det skal det også helst tas i privat samtale, ikke ved at man ser en film som ender slik den gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...