Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beskyttet ikke du Firstprice produkter ?  :hmm:

7478860[/snapback]

Jeg sa bare at muslien deres er best. Og nå legger jeg til at laksefiletene er fullt spiselige, i motsetning til kyllinglårene deres. :sick: Er det noen som har smakt nudlene og de ferdige pastarettene deres?
Lenke til kommentar
Jeg har mattetentamen imorra :D :D

7478856[/snapback]

Heldige jævel, vi har den nest siste skoledag vi...

7478874[/snapback]

Åh, vi må ha den + to dritt prøver i avsluttende fag og en innlevering før fredag. For da skal lærerne sette karakter :roll: Jeg gledermeg til fredag hvertfall, derfra er det bare slækk fram til ferien.

Lenke til kommentar
Du har ikke glemt det isåfall. Isåfall var det ikke bare alkohol du drakk. Det med å glemme er for de 40+, å de glemmer bare noe. Ofte i sammenheng med brunt drikke.

Det ar ungdommer glemmer, uansett hvor full. Er bare tull. Eventuelt så husker du det du vil huske, å fortrenger ting du angrer på. Amen.

7476025[/snapback]

Sannhet. Selv i tequilafylla husker jeg alt unntatt dansinga.

7476031[/snapback]

Jeg synes dette er jævlig rare utsagn. Men nå skal det vel nevnes at her i gården, den ene gangen var det ikke øl, men nærmere halvannen liter brun drikke som gikk ned på ca en time. Det siste jeg husker klart er at jeg løfta opp kompisen min og lekte med en LEGO-gravemaskin, det aller siste er at jeg satt ute og tok en røyk.

Jeg husker ikke at nabodama var på besøk, ikke at jeg blei båret rundt i flere timer mens jeg sølte til senga til kompisen min sin lillebror, og ikke at dama til kompisen min strippa.

Jeg skjønner ikke hvorfor det sies at dette er tull... :nei: Ikke no jeg vil glemme. Eneste jeg veit er at jeg har lært, og da kommer ikke til å drikke så mye seinere.

Lenke til kommentar
Sannhet. Selv i tequilafylla husker jeg alt unntatt dansinga.

7476031[/snapback]

Tja, jeg har nå mine sorte hull. Et av dem til og med filmet. Ikke noe jeg akter å gjenta. Men slikt som skjer når en gjeng 17-18 åringer drar til Kreta for første gang....

*mimre*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...