Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvis det er gyldig fravær så skal burde det ikke gå så meget ut over karakteren?

7478565[/snapback]

Nei, det trodde ikke jeg heller, helt til jeg fikk et elevvarsel hvor det stod at jeg ikke hadde vært med i timene og fått de nødvendige kunnskapene en må ha for å få grunnlag til å sette karakter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er gyldig fravær så skal burde det ikke gå så meget ut over karakteren?

7478565[/snapback]

Nei, det trodde ikke jeg heller, helt til jeg fikk et elevvarsel hvor det stod at jeg ikke hadde vært med i timene og fått de nødvendige kunnskapene en må ha for å få grunnlag til å sette karakter.

7478596[/snapback]

:hmm: Rare greier. Dette må du i bunns til! "Call in Sherlock... og hans fire hjelpere" :p

Lenke til kommentar

7478596[/snapback]

Det ligger vel litt idet, uansett hvilken grunn en har for å ha vært borte. Om en har vært borte f.eks mer enn en har vært der, er det jo vanskelig å danne et grunnlag for kunnskap. If you see..

Lenke til kommentar
Jeg skjønner hvorfor lærerne har gitt med varselet. Sa aldri noe om at det var urettferdig eller whatnot. Bare litt nervøs for å ikke få karakter. Er ikke akkurat moro å få med seg det videre liksom.

7478647[/snapback]

Men du burde jo fått et varsel tidligere...

Lenke til kommentar

7478664[/snapback]

Mjaa jo, burde vel det. Men jeg har prata med alle tre lærerne, og de sier at jeg får en karakter dersom jeg møter opp til alle timer/prøver frem til jul, men at jeg ikke kan forvente noe høyere enn 2-3. Tss.

Lenke til kommentar

7478664[/snapback]

Mjaa jo, burde vel det. Men jeg har prata med alle tre lærerne, og de sier at jeg får en karakter dersom jeg møter opp til alle timer/prøver frem til jul, men at jeg ikke kan forvente noe høyere enn 2-3. Tss.

7478680[/snapback]

Tåpeligt...

Tør jeg spørre hva som har holdt deg vekke fra timene da?

Lenke til kommentar

[quote name=poopstick' date='11/12-2006 : 19:29

For mye fravær. :ermm:

Gyldig såklart.

7478509[/snapback]

7478565[/snapback]

Hmm.. Mye fravær = ikke er mye i timene ergo ikke har fått all læringen man kunne fått hvis man var der.

Lenke til kommentar
WhiteDragon:

Hvis man har gyldig fravær så skal jo læreren uansett finne en måte å opprettholde den gjeldene karakteren...

Sant nok.
Ei i klassen vår har ikke vært på skolen i hele dette halvåret, men lærerene i norsk og engelsk gir henne karakter om hun tar tentamen i de faga..
Hvorfor har hun ikke vært på skolen, da?
Lenke til kommentar

First Price kyllinglår greier to ting samtidig som er ganske imponerende:

1. De drypper av fett.

2. De er tørre og ekle.

Tror jeg holder meg til laksen og musliblandingen deres fra nå av.

poopstick: er det ikke bedre å ikke få karakter før jul, og så stille med blanke ark etter jul, enn å ha en toer å jobe seg opp i fra?

evenrud: det er en leksehjelp del her også.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...