Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er trøtt, sliten og vil helst bare bli hjemme å slappe av.

 

MEN! Mutter spurte om jeg ville bli med resten av familien på kino, for å se mr Bean. Skal jeg bli med, eller prøve å snike meg unna?

8655479[/snapback]

 

Hun spurte om du ville være med, takk nei om du ikke har lyst da vel. Trenger ikke snike deg bort.

Lenke til kommentar

Vel, vel. Tilbake fra hyttetur med Fagerhaug og M.F. Det var jo stort sett ganske koselig hvis du ser bort i fra båtkjøring i 4 grader og regn, svett bryting i bar overkropp på en veldig varm hems, og det faktum at hver og en av oss, på kvelden, lå og tilfredstilte seg selv i hver vår seng med 5 år gamle Nå og Da blader.

 

Herregud, send hjelp.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Vel, vel. Tilbake fra hyttetur med Fagerhaug og M.F. Det var jo stort sett ganske koselig hvis du ser bort i fra båtkjøring i 4 grader og regn, svett bryting i bar overkropp på en veldig varm hems og det faktum at på kvelden lå vi og tilfredstilte oss selv i hver vår seng med 5 år gamle Nå og Da blader.

 

Herregud send hjelp.

8655772[/snapback]

Les over det der en gang til.

 

Om du ikke føler at du trenger psykolog skal du få en... eh... psykolog.

Lenke til kommentar
Les over det der en gang til.

 

Om du ikke føler at du trenger psykolog skal du få en... eh... psykolog.

8655787[/snapback]

As I said. Send hjelp.

 

Edit: Noen som vet hvor vanskelig det er å få den opp mens du er i samme rom to andre gutter?

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Gården :)

 

Har skrevet oss opp på liste. Ingen av oss har vært i en bank enda og sjekka hvordan det blir med lån, men håper vi får ordnaet dette. Var 2. eller 3. visningen og kun en til skrev seg opp på lista. Er et oppussingsprosjekt, men gud så billig! Blir typen og en kompis som skal kjøpe det sammen og jeg skal bo der også. Plass i låven til å ha to biler stående i deler, pluss flere i gårdsplassen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...