Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Idag, Espen.. hm.. Rydde kjelleren tror jeg nesten må til. Ser ut som frankrike etter 2. verdenskrig. :S

 

Fatter ikke åssn det skjer heller. :D Jeg roter liksom ikke SÅ mye.. tror jeg har husnisser. Utvilsomt.

 

 

Hellemyr: Right you are. ;)

 

Stonemeister: Knowledge is power! :w00t:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fatter ikke åssn det skjer heller. :D Jeg roter liksom ikke SÅ mye.. tror jeg har husnisser. Utvilsomt.

8653106[/snapback]

 

jeg tror det er Onde alver jeg... de er roten til alt ondt

 

Espen, vil du ha den korte eller lange versjonen? :p

8653110[/snapback]

kan jeg få begge? den lange :)

Lenke til kommentar

Vel, det poppa opp ei gruppe på Nettby med en fyr som var lei Madeleine og gav faen i om de fant a eller ei elns.

 

Jeg skrev i gjesteboka hans at jeg var enig i at det var alt for mye pes og oppstyr rundt henne, og ble med en gang stempla som en ufølsom dritt.

Det ingen fikk med seg var at jeg faktisk bryr meg om henne og syns det er for jævlig, men jeg syns saken har alt for mye oppstyr rundt seg i media.

 

Du skjønte ikke hva jeg skrev, gjorde du vel?

 

Jeg (og sikkert han og) er lei av alt oppstyret.

Ja det er trist og leit at hu jenta er kidnappa, men hvorfor så evig mye pes og oppstyr, hu kommer til rette eventuelt.

Død eller levende. Null pes. Synd for foreldra om hu kommer tilbake død, men det er ikke så mye vi kan gjøre med det når det er slike drittsekker der ute i verden som gjør sånn og for alt jeg vet tenner på å kidnappe småbarn og gjøre gudene vet hva med de.

 

Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg, eller at jeg liker det eller noe slikt. Jeg sier jeg er lut fuckings lei av alt peset rundt slike saker.

Det blir aldri ferdig, og når man tror det endelig er oppklart og hu er hjemme igjen og man har fått masse pes fra hennes og kidnappernes side, graves det opp enda mer om saken og lignende saker.

 

Jeg syns at de som gjorde det må få en fysisk avstraffelse i stil med de gamle torturmetodene, særlig om de har seksuelt misbrukt henne.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Judas_Chair

 

er en fin måte å straffe de i så tilfelle.

 

Men ingen forstår det at jeg bare er lei all mediedekninga slike saker får, og at de drar opp gamle saker i forbindelse med de og at de ALDRI blir ferdig.

Jævla presse som på død og liv må smi mens liket er varmt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...