Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hovedgrunnen til at IKEA er så populert er restaurantene, de har brus bufeé, du får drikke så mye du vil :D

8650696[/snapback]

Brus-buffet faktisk... Det er rimelig vanlig i andre land. Jeg kan ikke tenke paa et eneste sted du ikke kan faa gratis paafyll paa i USA, og det gjelder alt fra smaa cafeer, fast food til dyre pene restauranter.

Lenke til kommentar
om du sitter og overvåker camen hele tiden?

8650713[/snapback]

Folk skriver som de skriver, man trenger ikke pirke, blablabla, men kan du være snill og aldri formulere spørsmål slik igjen?

8650800[/snapback]

Dette er jo so...

 

 

Edit: Post nr 110111 wtf :w00t:

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Brus-buffet faktisk... Det er rimelig vanlig i andre land. Jeg kan ikke tenke paa et eneste sted du ikke kan faa gratis paafyll paa i USA, og det gjelder alt fra smaa cafeer, fast food til dyre pene restauranter.

8650807[/snapback]

Er det noe rart i at den gjennomsnittilige amerikaner er overvektig i følge BMI-skalaen lurer jeg på da...

Lenke til kommentar
om du sitter og overvåker camen hele tiden?

8650713[/snapback]

Folk skriver som de skriver, man trenger ikke pirke, blablabla, men kan du være snill og aldri formulere spørsmål slik igjen?

8650800[/snapback]

 

Det der er vel en helt vanlig formuleringsmåte i Rogaland, rundt Stavanger og der?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Moren min bor på Karmøy :) Fint sted, men det blåser jo så mye!

8650854[/snapback]

Karmøybuer består for det meste i billige jenter og tapere * håper ingen følte seg truffet*

 

Edit: du bor vel ikke på karmøy du pusur?

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...