Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

walla mine fettere... skjer a?

 

Hvorfor er det aldri noen tigere i bildet når jeg ser :(

Tror ikke de liker meg jeg :cry:

 

 

Jeg har et lite øye på Bond-filmen, men akkurat i dette øyeblikk er det reklame. Tv3 er en håpløs kanal å se film på. Det er jo reklame hvert 15. minutt :mad:

8649815[/snapback]

Roger meer suger :thumbdown:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Moore er knallgod i forhold til søppelet som er nå for tiden og har vært de siste 10-15 årene. Goldeneye ville vært mye bedre uten Brosnan. *grøss*

8649942[/snapback]

Hva faen har du sniffa? Brosnan er 10 ganger bedre enn moore! Brosnan hadde vært bedre enn moore om han hadde drikki seg dritings og spist 20 sovetabletter som han skylte ned med GHB...

Lenke til kommentar
Moore er knallgod i forhold til søppelet som er nå for tiden og har vært de siste 10-15 årene. Goldeneye ville vært mye bedre uten Brosnan. *grøss*

8649942[/snapback]

Hva faen har du sniffa? Brosnan er 10 ganger bedre enn moore! Brosnan hadde vært bedre enn moore om han hadde drikki seg dritings og spist 20 sovetabletter som han skylte ned med GHB...

8649952[/snapback]

kunne ikke sagt det bedre selv :p

Lenke til kommentar
"Walla", alle sammen. Jeg tenkte egentlig å holde meg unna PC'n frem til søndag kveld, men plutselig sanset jeg at L4r5 at hadde sagt noe utrolig idiotisk (atter en gang, så jeg bestemte meg for å stikke innom bare for å si: "du er teit, L4r5."

8649982[/snapback]

Jeg er glad i deg også pusen... :love:

Lenke til kommentar

Roger Moore er i mine øyne den personen som har spilt James Bond-karaktereren best. James Bond er en elegant gentlemann og ikke en brutal juggernaut a là Rambo og John Mclane. Det oser klasse av Roger (ikke en setning man hører så ofte her i Trøndelag).

Lenke til kommentar
Roger Moore er i mine øyne den personen som har spilt James Bond-karaktereren best. James Bond er en elegant gentlemann og ikke en brutal juggernaut a là Rambo og John Mclane. Det oser klasse av Roger (ikke en setning man hører så ofte her i Trøndelag).

8650011[/snapback]

Hva kan jeg si? Vel... DU TAR FEIL!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...