Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, uansett hva, så har jeg etter all sannsynlighet fått fikset det så jeg får lov til å ta med meg kameraet inn i selve "hulen" deres . . :p

dritskummelt, men jeg har folk som er med de tigrene hver jævla dag med meg, så det er ikke såå farlig.

Og jeg får kanskje ta på dem :o

Lenke til kommentar
Vel, uansett hva, så har jeg etter all sannsynlighet fått fikset det så jeg får lov til å ta med meg kameraet inn i selve "hulen" deres . . :p

dritskummelt, men jeg har folk som er med de tigrene hver jævla dag med meg, så det er ikke såå farlig.

Og jeg får kanskje ta på dem :o

8647011[/snapback]

Om de tigrene bestemmer seg for å være vanskelig så hjelper det nok lite at de folka er med. Bare se hva som skjedde med de tigrene til sigfried and roy. Da tror jeg det blir eple til lunsj uansett hvor mye de folka har vært med tigrene

Lenke til kommentar
Vel, uansett hva, så har jeg etter all sannsynlighet fått fikset det så jeg får lov til å ta med meg kameraet inn i selve "hulen" deres . . :p

dritskummelt, men jeg har folk som er med de tigrene hver jævla dag med meg, så det er ikke såå farlig.

Og jeg får kanskje ta på dem :o

8647011[/snapback]

 

hvordan har du fått lov til det?

Lenke til kommentar
Hvorfor blei du det?

8646899[/snapback]

[/qoute]

Først så putta vi oliven i melka osv, så gikk vi ut i mange timer. Så helte vi en bøtte vann over nattevakten som hadde søvna på jobb. Så kom de folka tilbake etter kanskje en time så kødda en kompis at han hadde drukket for mye 96. Det var helt komisk "Kan jeg få se på den flaska der?"

"nehhhhNEII!"

 

Og selvsagt måtte jeg dra hjem etter vi bare hadde tent på litt papir og sånt, men jeg orka ikke, så jeg bare gikk inn på rommet til vennina mi. 45 min etterpå ble jeg avbrytt av purken utenfor romdøra.

 

De må ha trodd jeg var dopa elns, siden de var så jævlig forsiktig.

 

 

Sikkert mer jeg ikke husker.

quote=Pusur1993,19/05-2007 : 15:31]

Nja... Skeptisk.

8646911[/snapback]

Hadde jeg bodd på instutisjonen så hadde det vært lukket instutisjon..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...