Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ja, så klart Den Store P.

Jeg glemmer jo på kvelden om jeg har spist eller ikke. Jeg glemmer mye fra dagen før. Full eller edru.

Jeg synes også den "Ånei, jeg veit ikke hva jeg gjorde" er rimelig tynn. Siden du har full kontroll over hva du gjør mentalt sett, du bare sjangler mer. Å er ikke så veldig bestemt. Uansett, man kan kontrollere til en viss grad.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kontroll har man, men å drikke er bare blitt en unnskylding for å miste kontrollen å endelig gjør det man ønsker. Sånn nesten ihvertfall

7476062[/snapback]

Ikke sant, det er det jeg sier. Jeg blir så lei av folk som sier "Ånei, jeg angra på at jeg knulla 4 stykker". Det er jo åpenbart at hun/han ville ha sex. Så kom ikke til meg å si noe du har gjort, i full bevisthet.

Full bevisthet, bokstavlig talt. Det er bare sutter.

Å til de som er utro mot kjæresten i fylla, det er like jævlig, om ikke værre.

Lenke til kommentar
Du har ikke glemt det isåfall. Isåfall var det ikke bare alkohol du drakk. Det med å glemme er for de 40+, å de glemmer bare noe. Ofte i sammenheng med brunt drikke.

Det ar ungdommer glemmer, uansett hvor full. Er bare tull. Eventuelt så husker du det du vil huske, å fortrenger ting du angrer på. Amen.

7476025[/snapback]

Jeg har nå glemt hva jeg har gjort i fylla enkelte ganger. Selv om alt stort sett ligger lagret og jeg har husket mesteparten når folk minner meg på konkrete episoder, er det borte fra min bevissthet uten noe forsøk på fortrengning.

Er veldig enig i:

"Ånei, jeg angra på at jeg knulla 4 stykker". Det er jo åpenbart at hun/han ville ha sex.
Hvis man ikke har lyst å ha sex, så har men ikke sex, uansett hvor beruset man er. Men det kan jo allikevel hende at man angrer dagen derpå fordi det, selv om man hadde veldig lyst der og da, egentlig var en dum/umoden/pinlig handling.
Lenke til kommentar

Neppe: Hvis man er rimelig drita er hukommelsen veldig mye dårligere enn i edru tilstand. Det er sjelden jeg har svarte hull i hukommelsen min, og det har kunn skjedd ved for høyt alkoholinntak.

Gjort er gjort, men i fylla får mange ekstra "mot" til å gjøre ting de har lyst til ellers også, men ikke ville turt å gjøre i edru tilstand. Derfor bruker man vel alkoholen som unnskyldning, selv om jeg kan være enig med deg i at det er tåpelig. Det er en grunn til at selvforskyldt rus ikke fritar fra straff.

Den store P: Jeg greier ikke å tenke uten tyggis for tiden. Det skyldes riktignok groende visdomstenner da. :)

Lenke til kommentar
Så det du sier er at man ikke glemmer, man bare later som om man har glemt?

7476327[/snapback]

Ikke nødvendigvis. Men samtidlig ja. Det er nok en stor prosent av de unge som gjør det. Du kan sammenligne det er å lyve. Du bare lyver om en ting du later som du ikke veit noe om, dermed slipper du automatisk problemer det skulle føre med seg.

Altså, det jeg mener er at. Jo, man kan glemme, edru og full. Men man husker det meste, å jeg tror ikke på folk som sier de har glemt at de hadde sex med noen. Det er litt for dumt. (Om man ikke har inntatt andre rusmidler)

Lenke til kommentar
Så det du sier er at man ikke glemmer, man bare later som om man har glemt?

7476327[/snapback]

Ikke nødvendigvis. Men samtidlig ja. Det er nok en stor prosent av de unge som gjør det. Du kan sammenligne det er å lyve. Du bare lyver om en ting du later som du ikke veit noe om, dermed slipper du automatisk problemer det skulle føre med seg.

Altså, det jeg mener er at. Jo, man kan glemme, edru og full. Men man husker det meste, å jeg tror ikke på folk som sier de har glemt at de hadde sex med noen. Det er litt for dumt. (Om man ikke har inntatt andre rusmidler)

7476375[/snapback]

Mange ganger jeg glemmer masse småting i fylla. Som hvor lang tid det egentlig tok å gå dit jeg gikk, hvem jeg snakket med, at jeg klarte å knuse en pilsflaske et eller annet sted.

Men de "store" tingene kommer tilbake når jeg blir fortalt om det, akkurat som om det ligger der inne i hodet, men jeg må bare bli klar over det først.

Men så er det de andre tingene som ikke kommer tilbake heller.

Men å bruke det at man ikke husker som en unnskyldning er bare for dumt. Greit at det er noen få ting man rett og slett ikke husker, men det er gjerne ting som ikke er spesielt krevende å gjøre. Men å pule å si at man har glemt det, det er bare tull hvis man bare har drekki. For skal man glemme noe så må man ha drekki en del, såpass mye at man ikke er i stand til å gjøre slike ting som å pule.

Lenke til kommentar

Hm. Ser dere har baksnakket Dr. Phil. :cry:

Faen jeg er flink har rydda helt til nå. Det fitte-teppet jeg kjøpte på Ikea har jeg endelig klart å fått reint. Jeg måtte børste det med kattebørsten. Det tok litt lang tid, men det ble endelig fritt for hår og støv! :)

EDIT: Det man ikke husker har ikke skjedd. :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hm. Ser dere har baksnakket Dr. Phil. :cry:

Faen jeg er flink har rydda helt til nå. Det fitte-teppet jeg kjøpte på Ikea har jeg endelig klart å fått reint. Jeg måtte børste det med kattebørsten. Det tok litt lang tid, men det ble endelig fritt for hår og støv! :)

7476452[/snapback]

Du må huske å vaske deg før du bruker fitte-teppet ditt :p

Lenke til kommentar

Altså, jeg husker ikke når jeg startet fra jobb i dag. Ser ikke på det som et problem. Men jeg hadde husket om jeg så en bilulykke for eksempel.

Samme gjelder fylla, du kan ikke huske hvor mange øl du drakk. Men du husker om du hadde sex med en person.

Lenke til kommentar

Faen. Nå har jeg gjort det. Jeg satt opp en julepynt jeg har fått. Metallramme med røde glass til å ha te-lys i. Kjempefin, men jeg fikk bittelitt julestemning av den. Skjer med det da? Jeg skulle jo være anti-jul iår. Har enda ikke kjøpt en julegave. Skal drøye det så lenge som mulig bare på trass. Hater hvordan jula blir trykt over hodet på oss, vi kommer ikke utenom, men den fanger meg opp hvert år.

Julstemninga mi setter ikke inn før jeg sitter å ser på "3 nøtter til Askepott" og spiser marsipan. :love:

Desverre har jeg vanskelig for å holde stemninga vedlike. Er rart hvor mye familie kan ødelegge på det området.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...