Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Har noen en halv million eller to til meg?

 

Jeg trenger en Vespa, en Macbook Pro (med AoE2, THPS2 og WoW) og en 69 Corvette Stingray.

Evig pr0 med en 67 impala lowrider og, men mest for pappa det da.

8645567[/snapback]

Jeg hadde 800 000 euro før jeg fant ut at det var svindel... Pokkers svindlere, sendte meg brev og alt. Glad den spanske ambassaden hjapl meg med å finne ut av svindelen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En fyr har ringt meg mange ganger i dag. Aner ikke hvor han er fra. Sist gang han ringte: Meg: Hello

Han: Hello

Meg: Who are you?

Så la han bare på. Han har ringt mange ganger i dag. Det er ti siffer i nummeret hans. Om de to første sifrene er retningsnummer så er han fra Mexico :p

Lenke til kommentar
En fyr har ringt meg mange ganger i dag. Aner ikke hvor han er fra. Sist gang han ringte: Meg: Hello

                Han: Hello

                Meg: Who are you?

Så la han bare på. Han har ringt mange ganger i dag. Det er ti siffer i nummeret hans. Om de to første sifrene er retningsnummer så er han fra Mexico :p

8645615[/snapback]

Si, Aloha! Eller noe sånt neste gang han ringer :)

Lenke til kommentar
Har noen en halv million eller to til meg?

 

Jeg trenger en Vespa, en Macbook Pro (med AoE2, THPS2 og WoW) og en 69 Corvette Stingray.

Evig pr0 med en 67 impala lowrider og, men mest for pappa det da.

8645567[/snapback]

 

Har du en 1/2+ mill så kjøper du ikkje en bil fra 69!? :ermm:

 

En fyr har ringt meg mange ganger i dag. Aner ikke hvor han er fra. Sist gang han ringte: Meg: Hello

                Han: Hello

                Meg: Who are you?

Så la han bare på. Han har ringt mange ganger i dag. Det er ti siffer i nummeret hans. Om de to første sifrene er retningsnummer så er han fra Mexico :p

8645615[/snapback]

Si, Aloha! Eller noe sånt neste gang han ringer :)

8645623[/snapback]

 

Aloha? Som i Hawaii?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
En fyr har ringt meg mange ganger i dag. Aner ikke hvor han er fra. Sist gang han ringte: Meg: Hello

                 Han: Hello

                 Meg: Who are you?

Så la han bare på. Han har ringt mange ganger i dag. Det er ti siffer i nummeret hans. Om de to første sifrene er retningsnummer så er han fra Mexico :p

8645615[/snapback]

Si, Aloha! Eller noe sånt neste gang han ringer :)

8645623[/snapback]

 

Han er jo mexicansk :p

Lenke til kommentar

Jeg er heldig nok til å ha mange i nabolaget som elsker veteranbiler og særlig amerikanske.

 

Står Dodger og Pontiacer og slikt rundt omkring her.

Og utenfor Meny står det stort sett alltid en Mustang ^^

 

Bare synd det er alt for få Corvetter og Impalaer.

Har sett én av hver her det siste året.

Corvetten tilhører faren til en irriterende, liten drittunge ingen liker, og Impalaen kjørte forbi meg på 17. mai.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...