Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
Alle små gutter utenom meg ja :p

Jeg sitter her og hører på black metal og death metal og er en ekte badboy! :p

8643999[/snapback]

Vell, nå må faktisk jeg også legge meg! Tro det eller ei.

God natt :)

8644010[/snapback]

Passet jo fint med disse postene etter hverandre ^^

 

God Natt

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Ja, ikke sant?

8644029[/snapback]

:yes:

 

Boo, bare en mnd. da.

8644030[/snapback]

Yngre uansett :p

 

Btw: 2 mnd yngre.

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Jeg har strengt tatt kjort i et aar og allerede gjort en del mindre smarte ting. :p

8643966[/snapback]

Har fått med meg litt av det i alle fall. Uansett så tenkte jeg at lappen er en fin anledning til å begynne et nytt liv bak rattet.

8644032[/snapback]

Jeg kjorer faktisk rimelig rolig og lar meg stort sett ikke bli irritert. Gaar aldri mer enn ti miles over fartsgrensen heller. Bremser pent og rolig uten aa bli slatt mot rattet ved vaert eneste stoppskilt.

Lenke til kommentar
Jeg kjorer faktisk rimelig rolig og lar meg stort sett ikke bli irritert. Gaar aldri mer enn ti miles over fartsgrensen heller. Bremser pent og rolig uten aa bli slatt mot rattet ved vaert eneste stoppskilt.

8644050[/snapback]

Ikke verst det. Men hadde du ikke ødelagt en bil eller noe? Kjørt på postkassa ved rygging?

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Jeg kjorer faktisk rimelig rolig og lar meg stort sett ikke bli irritert. Gaar aldri mer enn ti miles over fartsgrensen heller. Bremser pent og rolig uten aa bli slatt mot rattet ved vaert eneste stoppskilt.

8644050[/snapback]

Ikke verst det. Men hadde du ikke ødelagt en bil eller noe? Kjørt på postkassa ved rygging?

8644057[/snapback]

Jeg hadde en liten rettsak for det som endte opp under gruppen "reckless driving". Jeg fikk en liten bulk i TTen.... Men Lexusen som jeg vanligvis kjorer, og Ford Exploreren er begge uten bulker fra meg.

 

EDIT: Vi har forresten ikke postkasse her, kun PO Box..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nå har jeg hørt mye rart om Spiderman 3. Noen sier det er den verste filmen de har sett, andre forguder den. :S

 

Forumhorer, gi meg fasiten! Undres om dette er rette kinoen å be noe med på, see.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...