Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg så også "gjøkredet" med Jokkulf her en kveld, dne var også veldig bra, men favoritten min er "Steamboy"

8643567[/snapback]

Hvilken er det? Håper ikke det var den du, jeg og Trevakt så? :S den kjedelige tegnefilmen?

Lenke til kommentar
Fabeleux Destin de Ameliè Poulain

(Den fabelaktige Amelie fra Montmartre)

8643481[/snapback]

Word!

Dette er faktisk eg meget bra film, anbefales :thumbup:

Og så kan du jo se frihetens regn, den er sykt bra, men den har du sikkert sett før...

Lenke til kommentar

Jeg ville vurdert å sette på "Eternal Sushine of the Spotless Mind", "Toy Story", eller "Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb".

redigert: Lønner seg å skrive titlene riktig ...

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
nevn en god film noen, pleease

8643471[/snapback]

dirty dancing 2?

coyote ugly?

8643485[/snapback]

Det var de to første du kom på?

Jeg ville vurdert å sette på "Eternal Sushine of the Spotless Mind", "Toy Story", eller "Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb".

8643698[/snapback]

Herlig samling filmer. Jeg støtter 'Eternal Sushine of the Spotless Mind'. Så den igjen i går. Gah, for en herlig film.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
"Eternal Sushine of the Spotless Mind"

8643698[/snapback]

Den er skrudd.

8643706[/snapback]

Ja. Likte den ikke første gang jeg så den, men det var med familien mens vi spiste pizza. Prøvde å se den alene senere, uten forstyrrelser, og jeg likte den.

Lenke til kommentar
Ja. Likte den ikke første gang jeg så den, men det var med familien mens vi spiste pizza. Prøvde å se den alene senere, uten forstyrrelser, og jeg likte den.

8643719[/snapback]

Jeg har sett den to ganger, helt alene. Og klarer fortsatt ikke å like den mer enn halvveis.

Lenke til kommentar

8643719[/snapback]

Jeg har sett den to ganger, helt alene. Og klarer fortsatt ikke å like den mer enn halvveis.

8643731[/snapback]

What!? Jeg har sett den flere ganger, med folk og uten. Jeg kan ikke annet enn elske den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...