Demantios Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Naboen min har en stor, gammel, blå båt stående på eiendommen og den er jævli irriterende! Vi bor i et byggefelt, og båten skygger for kveldssola 8642148[/snapback] bedt han flytte den? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Naboen min har en stor, gammel, blå båt stående på eiendommen og den er jævli irriterende! Vi bor i et byggefelt, og båten skygger for kveldssola 8642148[/snapback] Går det ikke an å be de som "eier" byggefeltet om å be han flytte båten? Om flere i byggefeltet sier at de vil ha den bort må han vel flytte den? 8642158[/snapback] Vi bor liksom i enden av byggefeltet, og det er kunn vi som må stå opp til synet av den stygge båten hver dag... Men han har sagt at han snart skal få den på sjøen..... (som om det sjer) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Men han har sagt at han snart skal få den på sjøen..... (som om det sjer) 8642176[/snapback] Når han får den på sjøen kan du senke den og putte en lapp i postboksen hvor det står, "No boats in my base!" med sånne påklistra Se & Hør-bokstaver. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Bare jeg som får assosiasjoner her?http://sandra.mobilblogg.no/images/dsc00045_161401171.JPG 8641980[/snapback] Ja, huff. 8642074[/snapback] Overdriv litt.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spesielt om dem ikke kommer seg unna før naboen kommer ut og pælmer dem i en rosebusk. 8642106[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kom meg unna Tee_C: Kijpt med sånne naboer... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Men han har sagt at han snart skal få den på sjøen..... (som om det sjer) 8642176[/snapback] Når han får den på sjøen kan du senke den og putte en lapp i postboksen hvor det står, "No boats in my base!" med sånne påklistra Se & Hør-bokstaver. 8642186[/snapback] ikke dumt... De hadde forresten fest i båten sin igår, en gjeng med 50-åringer som sitter i en båt på land og skravler til sent på natt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 De hadde forresten fest i båten sin igår, en gjeng med 50-åringer som sitter i en båt på land og skravler til sent på natt 8642206[/snapback] Hahahah, ser det for meg! Makan til taperfest jeg sitter og tenker på. Ser også et sånt oppblåsbart basseng som de tar dukkerter i. :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det minner meg om kidnappingen av en viss arbeidsplan... Fy faen som ejg lo den dagen... Her er historien: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en jente i klassen til meg og Stonemeister som alltid mister arbeidsplanen. Hun hadde akkurat tegnet med blanco på en annen venn av meg sin arm. Vi bestemmer oss for å ta hevn... Vi tar noen brosjyrer o.l, klipper ut bokstaver og limer det på et ark. Vi skriver følgende: "Vi har arbeidsplanen din..." Kompisen min blir igjen i klasserommet i storefri og vi tar arbeidsplanen og legger lappen på pulten. Etter at timen er over og hun pakker sammen merker hun det. Jeg ser på henne, ansiktsutrykket er pricless. Så får jeg vill latterkrampe og spurter ut med bøker og ting i henda. Samme med kompisen min, fy faen det var så lol. Etter på gir kompisen min arbeidsplanen til bake til henne, og gir meg skylda. Jeg var riktignok hjernen, men litt fair skal vi være.... Dagens historie er sponset av Laterkrampe INC Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 snip 8642277[/snapback] Du tar deg enda nær av at han ga deg skylda? Hun skjønte at det var det var dere begge, og når han andre ga henne arbeidsplanen tilbake burde det gå opp et lys for henne... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet det, men venner skal stå sammen i tykt og tynt, og det var vanvittig tynt... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 De hadde forresten fest i båten sin igår, en gjeng med 50-åringer som sitter i en båt på land og skravler til sent på natt 8642206[/snapback] Hahahah, ser det for meg! Makan til taperfest jeg sitter og tenker på. Ser også et sånt oppblåsbart basseng som de tar dukkerter i. :!: 8642221[/snapback] De hadde ikke basseng, men de hadde stamp, jeg var på vei hjem i sånn ca. 12 - 01 tia, da satt de der enda. Jeg ble nesten redd, og spurtet de siste 20 meterene Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Synes du er litt for kritisk. Ikke noe galt med å sitte langt på natt i båten. Spiller da ingen rolle om den ligger i vann eller står på land. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet det, men venner skal stå sammen i tykt og tynt, og det var vanvittig tynt... 8642317[/snapback] Grow up, be a man. Det var bare på gøy, og begge de tok det på en morsom måte, pluss at hun la skylda på han mer enn på deg. Det er samme som når du slipper en skikkelig ripper-fis og peker på sidemannen med et dumt ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet det... Men geniet skal aldri komme fram i lyset.... Neida, jeg må jo få lov til å plage ham litt med det... Jeg liker å være en dritsekk... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet det... Men geniet skal aldri komme fram i lyset.... Neida, jeg må jo få lov til å plage ham litt med det... Jeg liker å være en dritsekk... 8642352[/snapback] Du kan ikke plage han med en hendelse hvor du kom ut som dusten, beklager. Jeg stiller meg nøytralt i saken, men du burde ikke tatt det så seriøst. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jaja, men nå må jeg skrive søknader til skole og jobb... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 12 minutter til I, VIdeogame begynner! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 12 minutter til I, VIdeogame begynner! 8642385[/snapback] Er det et TV-program, og i så fall, hvilken kanal? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 12 minutter til I, VIdeogame begynner! 8642385[/snapback] Er det et TV-program, og i så fall, hvilken kanal? 8642391[/snapback] Jepp, Discovery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg