Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som Joey Demaio sa det så fint, på spørsmål om hva han syns om Metallica:

"Sorry, I dont listen to country music."

8640523[/snapback]

Pfft... dere overdriver alle sammen, greit at St.Anger var en stor skuffelse, men plata var da fortsatt ganske bra... og forhåpentligvis kommer de til å ta seg opp igjen nå.. :)

Lenke til kommentar
"Other New Song" var jo bare jodling.

Men det blir bedre med en bassist som faktisk er bassist, og soloer.

8640423[/snapback]

The Unforgiven 2 virker ganske grei da... En av deres beste sanger på lenge, og en helt OK solo. Og albumet blir nok bra, Metallica tar seg opp igjen, og de skal kaler å blir bra igjen... Kanskje ikke Master of Puppets, Kill 'em All, og Ride the Ligthing bra, men bra...

Jeg tror på dem...

Lenke til kommentar
Pfft... dere overdriver alle sammen, greit at St.Anger var en stor skuffelse, men plata var da fortsatt ganske bra... og forhåpentligvis kommer de til å ta seg opp igjen nå..  :)

8640566[/snapback]

Spoken like a true fanboy. ^^

Jeg er faktisk ikke fan nok av noe eller noen som helst i verden nok til at jeg liker absolutt alt de har gjort. Enten det er Led Zeppelin, The Who, The Clash, The Kinks eller noen andre band; det er alltid noen sanger eller album jeg ikke liker. Det er en god følelse.

Lenke til kommentar
Spoken like a true fanboy. ^^

Jeg er faktisk ikke fan nok av noe eller noen som helst i verden nok til at jeg liker absolutt alt de har gjort. Enten det er Led Zeppelin, The Who, The Clash, The Kinks eller noen andre band; det er alltid noen sanger eller album jeg ikke liker. Det er en god følelse.

8640685[/snapback]

Det er godt å kunne skru av en sang av et band man liker fordi den ikke er bra.

Lenke til kommentar

Siden du allerede er her Kenny, så kan jeg si at HBA1C-en min var på 7,1. Legen hadde studenter til stede, og når jeg viste fram diabetesboken min så sa han at jeg er et prakteksemplar på en diabetiker:!:

Hadde jeg vært det så hadde jeg ikke svimt av pga hypglykemi for et år siden...

Men fremdeles var det morsomt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...