Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker youtube... Ser på Ride the Lightning live, men Metallica suger nå til dags...

8640277[/snapback]

Ikke opptaket fra Paris vel? Den er på Some Kind of Monster-CDen og er det verste jeg har hørt av Metallica.

Og du får ikke hele sangen heller, pluss at Kirk ligger etter på soloen.

Det finnes ikke et eneste verdig opptak av den sangen på YouTube uansett, se på Seattle-gigen fra 89, da får du Metallica-goodness.

Lenke til kommentar
Neida, de er gode enda. Bare studioalbumene som har tapt seg litt. Tok dem bare tre album å nå toppen (Master of Puppets). Nedoverbakke derfra.

np: Metallica -- [st. Anger #4] Dirty Window

8640320[/snapback]

Småvanskelig bli bedre enn MoP da, og Justice var ikke så ille at det gjorde noe.

Load og ReLoad, det sugde. Nedover derfra.

Lenke til kommentar
Småvanskelig bli bedre enn MoP da, og Justice var ikke så ille at det gjorde noe.

Load og ReLoad, det sugde. Nedover derfra.

8640330[/snapback]

Både Justice og Metallica var gode album, men jeg synes ikke noen av dem når opp til Master of Puppets. Altså nedoverbakke.

Enig med deg i at nedoverbakken brått ble MYE brattere med Load.

np: Metallica -- [2003/07/13, Citrus Bowl, Orlando, FL #06] For Whom the Bell Tolls

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Neida, de er gode enda. Bare studioalbumene som har tapt seg litt. Tok dem bare tre album å nå toppen (Master of Puppets). Nedoverbakke derfra.

np: Metallica -- [st. Anger #4] Dirty Window

8640320[/snapback]

Det er det som skjer med alle gode band hvor medlemme overlever. Vi tar de tre største bandene gjennom tidene som eksempel:

Led Zeppelin - trommisen dør, bandet oppløses på topp, de vil for alltid huskes som tidenes band.

The Beatles - Lennon gir seg i 69, året etter The White Album. Legendarisk status.

Metallica - Noen gode album, de nektet å gi seg på topp, nå er de en skam. Nevner man at man liker Metallica, så er man gjerne også flink til å nevne hvilket album som var det siste man likte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...