Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arinomi: hellyea! \o/

Nå må vi lage en stor tråd i OT-baren om det med aftermath og bilder og og.. og.. :love:

8637624[/snapback]

Og film og lydklipp og hele greia! Hvorfor ikke en artikkel på VG nett om det?

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Og det er ikke no synd på deg, mushi :p

You had it coming.

8637605[/snapback]

What?! Jeg klarer jo ikke gå! Typen var mye fullere enn meg og bare rava rundt, men han forstua ikke ankelen sin :( Haika med en Taxi hjem ^^ Sambo kom seg ikke på jobb idag engang. Sånn går det når man drar på fylla to dager på rad.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke mer enn én god historie som oppsummerer ham som person, samtidig som det definerer forholdet deres, for at det skal bli noe han vil huske lenge. Bare tenk tilbake til et fint far-sønn-øyeblikk og fortell historien med innlevelse og et smil, så går det nok fint.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke mer enn én god historie som oppsummerer ham som person, samtidig som det definerer forholdet deres, for at det skal bli noe han vil huske lenge. Bare tenk tilbake til et fint far-sønn-øyeblikk og fortell historien med innlevelse og et smil, så går det nok fint.

8637761[/snapback]

Min far er homofob.

Jeg fant ut at jeg likte gutter når jeg var 9 år.

Tror du vi har så mange fine øyeblikk?

Lenke til kommentar

Heftig. Fikk spilt to sekunder Oblivion før gamlingen ville låne dataen og trengte hjelp til scanning og drit. Så måtte jeg ordne akvariet, og pumpa er nesten ikke fungerende lengre, så jeg var ganske nære på å knuse hele det j*vla akvariet til helve...ja.. Argh!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...