Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 stakkar.. jeg har røyk og cola. også fikk jeg linn sin bigbite. men den har hatt paprika på Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Beklager Mrly Uansett, jeg hadde protestert sterk om jeg hadde vert i din situasjon, om du leser de nye opplæringsreglene så kan du finne ut der at skolen kan ikke stille noe som helst slags krav til at du skal bruke deres verktøy, du har full rett til å bruke "alternative midler" så lenge du får er produkt som stemmer til pensum. Du trenger ikke engang å kjøpe skolebøker, så neste gang en lærer gir deg merknad for å ha glemt bok eller noe slikt syns jeg du / alle dere SOfolk skal protestere sterk! 7474537[/snapback] Jeg kan jo bruke hva jeg vil, men da kan jeg ikke bruke skolens PCer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 For ei utrolig fin uke dette kommer til å bli. Rolig på jobb, bare enkle og relativt greie oppgaver å løse. Ikke så ekstremt mye saksbehandling. Får ny pc på jobb, idag. Leiligheten er vasket og fin, nesten koselig å være hjemme. Får fint fint besøk på torsdag, gleder meg som en unge til det Beste bursdagsgaven jeg har fått. Ja, bursdag på fredag. Da er vel dagen fullbooket for meg og Julie, så vi skal sprudle lirr rundt om kring. Har vel også solid program for Lørdag Søndag blir vel en trist dag, men den tid den sorg. Livet er hærlig, once again Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 stakkar.. jeg har røyk og cola. også fikk jeg linn sin bigbite. men den har hatt paprika på 7474568[/snapback] Om du bytter ut bigbite med sprit av noe slag, så "gief pxl" som de sier, kidsa. BigBite er boikott, akkurat som Pepsi, Ringnes, McDonald's etc. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 morn morn småtroll.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hvorfor boikott av bigbite? har de gjort noe slemt som gjør at jeg skal slutte å spise det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Står "nye regler 10.12" - hvilke regler er det ? Kan ikke finne noen updates på det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Skulle gjerne ha kommet til deg på dagen din Neppe med en 7t togtur frister særdeles lite Endret 11. desember 2006 av Zande Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Var vel noe med support. Om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Står "nye regler 10.12" - hvilke regler er det ? Kan ikke finne noen updates på det. 7474617[/snapback] I henhold til påpekelse av andres skrivefeil. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skikkelig keen på å bytte avatar men får sikkert pryll for det..folk kjenner jo igjen avataren, ikke nicket Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Var det ikke banning da? eplefe: de har gjort meg noe ondskapsfullt ved å alltid ha på majones når jeg ber om å få uten, samt aldri klare å huske hva jeg skal ha på. Så til slutt bare gav jeg de opp Ingen andre ser ut til å ha noe særlige problemer med de, dog... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 I henhold til påpekelse av andres skrivefeil. 7474621[/snapback] Ok, så ikke noe i førstepost (*kremt* darkness| ) Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skikkelig keen på å bytte avatar men får sikkert pryll for det..folk kjenner jo igjen avataren, ikke nicket 7474626[/snapback] Sliter fortsatt med überGoliath og Zande Gmail pwnt spam Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 @euroshopper, får ikke byttet tilbake til mitt opprinnelige nick grunnet ü fungerer ikke.. Skal ta kontakt med ledelsen om det. Lyst på überGoliath tilbake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 @Datasmurf: Ja, med meg så husker de helt nøyaktig, ikke bar epålegg, men hvilken type brød, og hvilke grønnsaker jeg skal ha på, og hvilken drikke jeg skal ha. Jeg spiser det til frokost to-tre ganger i uken, og det har jeg gjort siden de var helt nye Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) En familiefar og Bush Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en vanlig dag hos en middels feit familiefar. Han kjørte ned til butikken, han så en ninja kjøre forbi i en semi trailer men han tenkte ikke mer på det. Han kjøpte lettmelk, melkesjokolade, og brus og dro hjem. Så kom naboen innom og fortalte om julebordet som var i går, og hvem han ble med hjem. Så hentet han to tuborg i kjøleskapet. Og var enig med Quaqmire om at det var noe sinnssykt bra julebord. Det gikk en uke og han merket ingenting uvanelig. Det gikk 2,8 år før han ville se mappene sine. Så fant han ut han ble overvåket av NSA, NASA, CSI, FBI, Muslimer og noen forvirret pensjonerte medlemmer i KRF. Han kjøpte seg en crosser, noen våpen. Og mye ammo. Han merket en isbil har stått utenfor huset hans, han nevnte det til naboen men akkurat da kjørte isbilen vekk fra huset. Og han ble svært forbannet på regjeringa som overvåka han! Han ble rasende forbanna, fortvilet og forvirra. De tre Fs. Han bestemte seg for å ta det opp med bush. Han ordna våpen i kofferten, vevet sprengstoff inn i jakka si. Dro til USA via Norwegian Jule tilbud. Flyet var trang, varmt og de spilte indisk musikk, det var indiske piloter. Men så var det noen som skulle ta noe opp med bush, de tok frem våpen som de hadde demontert og montert flere plasser i selve flyet under produksjon. De startet med å true betjenina. Men denne familiefaren hadde bestemt seg for å konfrontere bush om overvåkningen hans. Plutselig starter terroristene å skyte gisler, helt til det var vår familiefarens tur. Han slo han ene i skrittet og tok våpenet. Også snek seg innpå de ene terroristen og smelte inn skallen på han bakfra så blodet spurtet og spraylakkerte den ene veggen. Den andre låste han inne på en do. MERK. Den tredje sto i et hjørne, hva skulle han gjøre? Snike seg uten at han kunne høre? Den han skulle kjøre pistolen i ansiktet hans. Han gikk bort, og spurte om han kunne bli med. Etter mye omtaling og briefing av våpen de ble venner. Så snudde han seg for å gå inn på do, Men den andre terroristen skrek og barte seg på indisk. Den tredje terroristen ble veldig mistenksom! Han knuste skallen til tredje så blodet spraylakkerte den sammen veggen som han hadde brukt grunning på tidligere. Han ble en stor helt, alle jublet, og dro han frem en ak47. Og alle skrek og løp til bakerst i flyet. Han tok handlevognen som betjeningen hadde brukt når han hadde kjøpt whiskey fra de. Han løp med vognen foran seg, han slo inn døren til kabinen. Ali var førstepilot, Mohammed var co pilot. Familiefaren pekte på Ali med sin ak47 og snudde ryggen til Mohammed. Men da tok Mohammed frem sine analkuler, han tok et grep rundt halsen til Familiefaren. Han lagde kvelelyder, han datt over, Mohammed og Ali jublet. Så kommenterte Ali hele greien med at han ikke fikk brukt nervegassen han hadde kjøpt i Midtøsten på julesalg. Men så reiste familiefarens på 11o kilo seg, han slo ned Ali, og tvang Mohammed til å kjøre flyet til Det hvite huset. De fløy og fløy. Plutselig var de i USA, han fikk ikke lande på flyplassen. De kjørte til Washington DC, han hadde store problemer med sulten, så de landet, med mye turbolens, og man hørte «Allah!» Fra toalettet og gikk ut og kjøpte noen hamburgere på MacDonalds. De tok av og fløy enda litt mer, og de var fremme. De landet på plenen. Alle fikk panikk. Og ali hadde gitt fra seg nervegassen. Familiefaren gikk inn i det hvite hus, med sin trofaste Ak47, som han ikke hadde vaska enda. Kondolisa kom med rocket luncher, men hun var helt hjelpeløs uten aimbot. Hun skjøt, og bommet. Hun sprengte et maleri til 100millioner i steden og en vegg til 10$ i gips verdi, hun ble eid av familiefaren. Så kom familiefaren til George sitt kontor, han slo inn døra, og hva så han? George Bush fikk en manikyr! Han så på familiefaren sjokkert, og flau. Han hadde ikke naturlige skjønne negler, han begynte å bortforklare det med at han var på tv ofte. Så begynte Familiefaren og snakke til bush mens han siktet på han med våpen, Bush sa at det var nødvendig for Amerikas sikkerhet. Plutselig slengte det S.W.A.T folk gjennomvinduene, glasskårene ble slengt rundt i rommet. Alle 5 stk siktet på han, familiefaren tok Bush og løp ut av rommet, og inn på toalettet. Han slengte en flashbang ut for så å løpe ut med ak47, alle sammen ble eid på en runde clips. De løp ut, og ned i garasjen. Der var det dessverre noen som holdt vakt. Han kastet en katt ett sted, og snek seg bak dem når de sjekket ut katten om det hadde fått skader. Familiefaren hadde lært seg og tjuvkoble biler, så han tjuvkobla den mens bush så på. Og etterpå spurte om han ikke bare kunne brukt nøkkelen. Han kjørte fort og hardt, mens han sleddet i svingene på parkeringshuset under det hvite hus. De kjørte fort ut. Han skulle ut på landet men da kom det S.W.A.T bil og en S.W.A.M.P bil fra norge etter han. Han så i bakspeilet og så Helikopter, biler og en båt på sjøen ved siden av veien. Han kjørte inn i en tunnel, han sleddet sånn at bilen velta, han tok dekning bak bilen. Han tok frem rocket luncheren fra Kondolisa. De skjedde NÅ, bilene kom i tunnelen. Han sendte en velduftene rakett midt i panseret på bilen, metallet bøydeseg og raketten ekspanderte, og blåste opp bilen, den fløy opp i luften og velta, de andre bilene kræsja i og det hele endte i en stor kollisjon. Han velta bilen over, som enda hadde george bush i. Han kjørte ut, så helikopteret. Stoppe og skjøt end en rakket ut av vinduet på helikopteret. Han traff det. Helikopteret styrtet inn i en Burgerking bygning. De kjørte videre. Men så kom båten på siden av veien på sjøen igjen, de stoppet. I en rævkjørt bil. Båten kom inn mot land, de stoppet. Begge Stoppet og så på hverandre, plutselig gav de begge full gass. Familiefaren kom mot en dump,og bilen hoppet opp. Mens båten kom mot dem, båten stoppet og bilen var i luften, de fløy fløy og fløy, det virket som en evighet. De landet på båten, taket kollapset på båten, S.W.A.M.P og S.W.A.T folkene hoppet ut. Det ene hjulet spinnet enda på bilen, S.W.A.M.P og S.W.A.T folkene svømte. Familiefaren slo av båten og tjuvstartet det, reiv av GPS senderen som var under dosetet i båten. De kjørte ut mot havet, George ville fiske litt. Så de stoppet og fisket, de fikk fisk. Det tilberedte de og spiste det, ordet stearinlys og alt. Men da spurte Familiefaren George bush om hvorfor han hadde blitt overvåket igjen. Han sa enda at det var for USAs sikkerhet. Familiefaren ble dypt skuffet, og brukte vold. Det skjedde fordi han hadde skrevet en er historie om Bush på internet. De kjørte til land, og familiefaren klikket mentalt og truet Bush igjen. Det kom på nyhetene som en nasjonal tragedie, Bush og familiefaren ble enig om å duellere, de dro til et fjell, og intok ninja posisjoner, så angrep begge, og det varte i en time og 35 minutter med flyving i lufta og duellere. Blodet og svetten rant ned i fra pannen, og blandet seg i øyekroken, men så plutselig tok bush et ninja-spark i skrittet til familiefaren. Og han gikk ned på kne og utskillet noen tårer. Bush snudde seg i triumf, men da kom familiefaren på at han hadde analkuler i lomma, snek seg bak han og strammet analkulene stramt rundt halsen på bush, bush fikk blodsprengte øyne. Men det var ikke over enda, bush fikk inn et øyeeple slag i familiefaren. Familiefaren gråt enda mer, men så slang familiefaren analkulene i ansiktet og bush innså at han hadde tapt slaget, så kom han med en standart klisje som var noe som «Du har vunnet kampen, men ikke slaget!». Bush Døde av analkulene. Kjeder jeg meg? ja Endret 11. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hvor skal jeg henvende meg hvis jeg vil bytte bruker navnet mitt? Skulle gjerne ha byttet fra euroshopper til Euroshopper. hehe Endret 11. desember 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bundy: TLDR. Jeg kjøper meg noe frokost. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bundy: TLDR. Jeg kjøper meg noe frokost. 7474681[/snapback] Den var ikke kjedelig, den innholder jo analkuler! Det sier du bare fordi jeg har skrevet den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg