Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til å leve 20 år lengre enn deg Mushi, og jeg har gjort mange dumme ting... Har hatt 4 nær-døden opplevelser, men jeg lever. En av grunnene til at jeg er religiøs og lever sunt...

 

Hah, skal bli deilig å leve i 100 år...

8632327[/snapback]

Trenger ikke leve så lenge. Bare jeg rekker å få meg en pimp-rullator, ordner det seg. Får sikkert kreft og dør før det uansett.

Lenke til kommentar
Hahah, nå er jeg forferdelig spent!

Lyst til å fortelle?  :innocent:

8632321[/snapback]

 

 

Hva har du gjort nå da?

 

Slått ned gamle damer igjen?

8632323[/snapback]

 

 

uh! uh! jeg vil også høre!

8632324[/snapback]

 

Fikk en telefon fra brodern om at han hadde fått bråk nede i krogshavn... Jeg hiver meg av gårde med balltre og pepperspray og springer ned (et par kilometer eller noe).

Finner ikke brodern men finner ut hvem det var som hadde flydd på han. Tar han med meg og går litt utafor der alle står og sier at vi må snakke. Så begynner fyren faen meg å skulle bråke med meg også! Da dro jeg frem balltreet og da skulle dere sett en som blei spak.

 

Men dusten gikk tydeligvis til snuten etterpå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i Mushi. Leser overalt at både ditt og datt øker fare for kreft, både mobiler,solen og alt mulig :hm:

 

Pluss at signaler som mobiler sender ut gjør at veps går seg ville, og dør... Livet er kjipt...

8632346[/snapback]

Alle skal vel dø en dag. Og noe MÅ man jo dø av :) Folk døde sikkert like mye av kreft før, men de visste ikke hva kreft var for noe. Så de sa det var onde ånder :wee:

Lenke til kommentar
Hahaha, forbaska bra, Lars.

 

Tenker meg at det var et helvetes jubalong nede i krogshavn i går...

:D:D

8632364[/snapback]

Joda det var da liv der. Men forpulte snuten tok balltreet mitt og bortviste meg fra stedet da :p

Greit de ikke ransaka meg for da hadde de nok tatt peppersprayen også

 

 

Lars:

Du skulle brukt peppersprayen, da hadde han hatt noe å klage på...

8632365[/snapback]

Trenger ikke bruke noe som helst bare de tror jeg er villig til å gjøre det. ;)

 

 

Hehe. Seff skal vi det hvis mot all formodning vi begge er i livet da. ^^ Jeg skal ha rullator med blingfelger og wünderbaum.

8632383[/snapback]

Håper MOMO har begynt å produsere rullatorer innen den tid :D

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...