lceman™ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Haha xDGenialt. Nei, jeg bor helt ytterst ute i vest, jeg. Men i går var det surt. Mye surere enn det er nå. >_< 7474298[/snapback] Er vel sannsynligvis svak bris heromkring for deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tviler ikke. xD Sist jeg var i oslo drev folk og klagde på at det var varmt. Jeg frøs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Fordi det er JEWL? 7474186[/snapback] Det blir ingen jul i år! PGA slemme forumbarn som deg SteffyBoy 7474193[/snapback] Jeg er ikke et barn, jeg er jo blant de eldste i tråden. =( Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg er ikke et barn, jeg er jo blant de eldste i tråden. =( 7474331[/snapback] å? faen, du er 1 år eldre enn meg, forøvrig tror jeg jarmo er eldst da Endret 11. desember 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jarmo er bare eldst i årene, han er yngst i sinnet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg sliter virkelig alvorlig med arbeidsmotivasjonen i dag, burde sitte og planlegge til fire forskjellige prøvefagprøver, men det er så mye bedre å sitte her og klage istedet. Noen som har noen motiverende piller å sende over? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Iceman™: Kansas - Carry On My Wayward Son Hvis ikke denne motiverer deg, så er det noe galt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kjeder meg noe så grassalt. Jeg tror jeg stikker ut og røyker. Kan dere finne på noe gøy vi kan diskutere i mellomtiden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De skadelige effektene av nikotin og tjære på kroppen, f eks? Evt kan noen foreslå en frokost til meg. Det blir nok kakemenn idag også. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Iceman™: Kansas - Carry On My Wayward Son Hvis ikke denne motiverer deg, så er det noe galt. 7474356[/snapback] Jeg har nesten 3 døgn med musikk liggende her på skolen, men den der har jeg ikke i biblioteket. Tenker vi går for noe passe oppmuntrende i form av The Wall (hele albumet) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg brukte opprinnelig HomeSite, men måtte gå over til DW når jeg begynte med programmering på skolen, hvor jeg ikke kan velge program selv. 7474222[/snapback] Koder du i HTML da? Om du bare koder får du vel velge selv? Har forøvrig ingenting å si.. Men jeg vet hvor idiotiske enkelte lærere er i slike tilfeller, har hatt "hjemmesidekurs" på skolen selv, tror ikke jeg har kjefta så mye på en lærer i hele mitt liv 7474234[/snapback] Jeg koder ja. At du i det hele tatt kan antyde at jeg bruker noe som UNDER TVIL KAN MINNE OM WYSIWYG er STERKT SKUFFENDE. Og nei, jeg har null rettigheter på skolen, så jeg får ikke velge program selv. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 I <3 shcool. Starter dagen med to timer fri. Møter opp i rellionstimen, og får beskjed om at de som ikke skal ha prøve bare skal gå. Jeg skulka ikke prøva, så jeg går. I historia har læreren muntlige prøver, noe som betyr at vi som ikke skal ha prøve i dag ikke har noe fornuftig å gjøre. Da har jeg igjen en mattetime. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 @SteffyBoy: Nah. Farene med nikotin og tjære og diverse giftstoffer får jeg foredrag om av naturfaglæreren hver gang vi tar oss en røyk sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 @SteffyBoy:Nah. Farene med nikotin og tjære og diverse giftstoffer får jeg foredrag om av naturfaglæreren hver gang vi tar oss en røyk sammen. 7474475[/snapback] Jeg liker at sukker er mer akseptert enn røyk, for jeg vet at den mengden jeg får i meg er mye farligere enn det du får i deg. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Mengden med hva? Samme får det være, jeg har ikke noe i mot det. Og sukker er sunt, det kommer bare an på innstillingen din. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Yeah! Vi har lagd hudkrem i naturfagtimen i dag. Ikke særlig spennende akkurat. xD Var litt for mye konditorfarge i, som fremkaller exem eller noe. Edit: Nei, jeg går ikke Helse og sosial. Går Elektro (men har vel sagt det noen ganger) Endret 11. desember 2006 av ;P Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg koder ja. At du i det hele tatt kan antyde at jeg bruker noe som UNDER TVIL KAN MINNE OM WYSIWYG er STERKT SKUFFENDE. Og nei, jeg har null rettigheter på skolen, så jeg får ikke velge program selv. 7474440[/snapback] Beklager Mrly Uansett, jeg hadde protestert sterk om jeg hadde vert i din situasjon, om du leser de nye opplæringsreglene så kan du finne ut der at skolen kan ikke stille noe som helst slags krav til at du skal bruke deres verktøy, du har full rett til å bruke "alternative midler" så lenge du får er produkt som stemmer til pensum. Du trenger ikke engang å kjøpe skolebøker, så neste gang en lærer gir deg merknad for å ha glemt bok eller noe slikt syns jeg du / alle dere SOfolk skal protestere sterk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå er dere våkne! Finfint, jeg må snakke med noen så jeg ikke springer på nærmeste pol Har abstinenser her. Føler at jeg bare MÅ hjem og drikke. Fyll, fyll og mere fyll... Trenger vin, vodka, bailey's, whatever. Sprit :| Og jeg trenger det nå. Eller, i det hele tatt noe å reparere med. Fyllesjuka mi kommer alltid noen dager etter... I dag slo den til med full kraft på skolen. Jippi. Og null røyk og null snus og verst av alt, null lipsyl, så jeg sitter her med såre, sprukne lepper som ber om å bli smurt inn og oppmyka. *banne* Gi meg noe, nå! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 *gå og gi Datasmurf en iskald glasscola og en sigg* Kos deg, lille venn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Oooh, cola. Det burde jeg hatt penger til. Da skulle du sett jeg kanskje hadde sluppi all denna alkoholen jeg har tilrettelagt meg å drikke i stedet En sigg hadde jaggu gjort seg nå ja. Men glemte de hjemme med snusen og alt det andre jeg vanligvis har i veska mi :/ Bah, evige skriveproblem også. Sitter og rister som en gamling med parkinson her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg