Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ah, stemmer kanskje det ja, alle jeg kjenner som går VGS hjemme har snakket om særemnet som de skal ha klare til i dag..

Høretest ut som mye stress, glad for at jeg ikke skal gå mere skole på en stund nå :p

7474183[/snapback]

Kjeften på deg. Fra og med neste høst får jeg penger for sitte og drodle i InDesign eller DreamWeaver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag når det pissregnet var det spesielt gøy å gå den lille kilometeren til jobben, selvfølgelig uten paraply eller noen som helst slags form for regnbeskyttende tøy :p

Går forresten med HW.no TG 06 skjorta mi på jobben i dag, for å reklamere og vise frem hvor kule vi er :wee:

7474132[/snapback]

I dag regner det her og. Ikke store overraskelsen.

Skal ha OD-dag i dag... :ermm: Kanskje jeg må ta turen til skolen og hente regntøyet mitt.

Lenke til kommentar
Kjeften på deg. Fra og med neste høst får jeg penger for sitte og drodle i InDesign eller DreamWeaver.

7474197[/snapback]

w00t, det gjør jeg frivillig ganske ofte, jeg bruker ikke DreamWeaver da, det er for n00bs :p

7474203[/snapback]

Jeg brukte opprinnelig HomeSite, men måtte gå over til DW når jeg begynte med programmering på skolen, hvor jeg ikke kan velge program selv.

Lenke til kommentar
Jeg brukte opprinnelig HomeSite, men måtte gå over til DW når jeg begynte med programmering på skolen, hvor jeg ikke kan velge program selv.

7474222[/snapback]

Koder du i HTML da?

Om du bare koder får du vel velge selv? Har forøvrig ingenting å si..

Men jeg vet hvor idiotiske enkelte lærere er i slike tilfeller, har hatt "hjemmesidekurs" på skolen selv, tror ikke jeg har kjefta så mye på en lærer i hele mitt liv

Lenke til kommentar

Kaffe ja... om bare han kopen som sitter ved siden av trakteren her i klassa kunne surra seg til å holde oss med kaffe hele dagen så hadde jeg vært fornøyd jeg.

Men det klarer han jo selvfølgelig ikke, så jeg har en skummel tendens til å drikke veldig mye kaffe mellom 6 og 8 om kvelden på hybelen istedet :ermm:

Lenke til kommentar
Woot! Mathias har driti seg ut! Kommer på skolen og får vite at vi hadde prøve...masse stoff jeg ikke har peiling på fordi jeg har vært borte med legetimer, tannlege etc.etc. Korrosjon FTW!

Heldigvis er det multiple choice, så kan hende jeg scorer med kvalifisert gjetning. :wallbash:

7474265[/snapback]

Ah, noen som har en verre prøvesituasjon enn meg.

Nå ble jeg rett og slett mye gladere med en gang :D

Lenke til kommentar
Jeg vil ha brus. :cry:

Får lage meg noe kakao, og håpe det tilfredstiller. :wee:

7474245[/snapback]

Kaffi FTW!

Har startet å merke at jeg blir i bedre form av kaffien jeg drikker hver dag på jobb nå, merker også at jeg blir avhengig :p

7474248[/snapback]

Kaffi er best, men jeg gidder ikke å sette på en kjele. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...