Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zlatzman: Jeg bruker vanligvis kun ketchup som fylling, men i dag er jeg så heldig at jeg faktisk har en pose pizzafyll (toro). Ellers putter jeg selvsagt kjøttdeig, ost, tunfisk, pølsebiter, sjampinjonger og ananas på pizzaen. :)

8627544[/snapback]

:sick:

 

Snakk om drap av pizza!! :no:

Lenke til kommentar
Tenkt deg ut ikveld?

8627532[/snapback]

Nei, har ikke det.

 

Zlatzman: Jeg bruker vanligvis kun ketchup som fylling, men i dag er jeg så heldig at jeg faktisk har en pose pizzafyll (toro). Ellers putter jeg selvsagt kjøttdeig, ost, tunfisk, pølsebiter, sjampinjonger og ananas på pizzaen. :)

8627544[/snapback]

Hvordan funker det posefyllet? Aldri smakt det

Lenke til kommentar
:hm:

 

Skulle ønske jeg kunne hatt noe lignende. Men hadde vel egentlig blitt noe mer som dette:

 

"Har 57 digge, svette nerder fra HW på msn. Jej! Føler du at du også burde være der, send en pm!"

8627657[/snapback]

 

bare 56 digge, svette nerder... jeg er ikke svett :)

Lenke til kommentar
:hm:

 

Skulle ønske jeg kunne hatt noe lignende. Men hadde vel egentlig blitt noe mer som dette:

 

"Har 57 digge, svette nerder fra HW på msn. Jej! Føler du at du også burde være der, send en pm!"

8627657[/snapback]

Bare å sette strenge krav så går det fint. (Alle må elske stripete tøy for eksempel)

Lenke til kommentar
bare 56 digge, svette nerder... jeg er ikke svett :)

Haha, ok. Skjønner ikke hva som er greia med å ha så mange, snakker aldri med alle.

 

Men det er 57 etter at jeg rydda litt. Før det avr det endel fler :ermm:

 

Bare å sette strenge krav så går det fint. (Alle må elske stripete tøy for eksempel)

8627673[/snapback]

Har det!

 

"Har 0 überheite gutter med mange fine stripete gensere som de kler fra HW på msn. Hjelp meg med å få en, send pm!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...