Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
problem det og nå a? :p

Jeg begynner vanligvis 16:00 på jobb jeg :)

7473824[/snapback]

Ja, egentlig. Er fornøyd med arbeidstiden min nå.

Har jobbet om natten før, og hadde en sykt krevende jobb (mye fysisk arbeid) og det frister ikke igjen.

Men prøver å gå tilbake til et sted der jeg jobbet før. Kan tjene opp til 40 000 i mnd etter skatt. Frister litt egentlig, og jeg får benytte meg av sjansen nå som jeg er singel. :wee:

Lenke til kommentar
Ja, egentlig. Er fornøyd med arbeidstiden min nå.

Har jobbet om natten før, og hadde en sykt krevende jobb (mye fysisk arbeid) og det frister ikke igjen.

Men prøver å gå tilbake til et sted der jeg jobbet før. Kan tjene opp til 40 000 i mnd etter skatt. Frister litt egentlig, og jeg får benytte meg av sjansen nå som jeg er singel. :wee:

7473844[/snapback]

40k?! FÅ DEN JOBBEN! :D

Lenke til kommentar

7473844[/snapback]

40k i måneden sier du? Hvor var detta? Jobba så og si nesten bare nattevakt i militæret de siste 5 månedene, så dette hadde vært ypperlig :p

Lenke til kommentar
Det er gøy å kladde en søknad om å oprtte en egen religion. :D Å bli yppersteprest er stilig, håper bare søknaden blir godkjent.

7473800[/snapback]

Skal du søke? :!:

7473839[/snapback]

Klart det! Men jeg tror kanskje jeg jobber litt med søknaden, for å øke sjansene til at den går igjennom.

Det er også en aldersgrense på 23 år, men vet ikke om det er lederen av religionen eller bare prester/forstandere e.l. grensen gjelder for.

Vi må uansett få tak i prester for forskjellige områder av landet, og helst noen medlemmer. Jeg aner et problem i at en del potensielle medlemmer fra forumet ikke er myndige. Er det ikke 18-års-grense for å bytte religion?

Lenke til kommentar
Klart det! Men jeg tror kanskje jeg jobber litt med søknaden, for å øke sjansene til at den går igjennom.

Det er også en aldersgrense på 23 år, men vet ikke om det er lederen av religionen eller bare prester/forstandere e.l. grensen gjelder for.

Vi må uansett få tak i prester for forskjellige områder av landet, og helst noen medlemmer. Jeg aner et problem i at en del potensielle medlemmer fra forumet ikke er myndige. Er det ikke 18-års-grense for å bytte religion?

7473866[/snapback]

Man kan velge å bytte religion selv dagen man fyller 15 (tror jeg det var), før det kreves det godkjenning av foreldre. Skal vel også nevnes at man automatisk blir meldt ut av statskirka nå om man melder seg inn i andre religioner ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...