Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pusur1993: Du smigrer! :wee: Trivelig å kunne hjelpe.

 

bazukh: Sant det. En mattelærer på skolen vår har en tendens til å psyke ned elevene totalt før de starter på et nytt emne.

"Ja dette her er VELDIG vanskelig, jeg brukte LANG tid før jeg forstod det"

 

Herregud hva er DET for noe å si? Snakk om å ødelegge all motivasjon for de stakkars folka som prøver å lære. Var forøvrig snakk om derivasjon (som er noe av det enkleste i 2mx IMO) - og det ble en pine og en plage for dem som hadde den nevnte læreren. De lærte det aldri noe særlig bra.

Lenke til kommentar
bazukh: Sant det. En mattelærer på skolen vår har en tendens til å psyke ned elevene totalt før de starter på et nytt emne.

"Ja dette her er VELDIG vanskelig, jeg brukte LANG tid før jeg forstod det"

 

Herregud hva er DET for noe å si? Snakk om å ødelegge all motivasjon for de stakkars folka som prøver å lære. Var forøvrig snakk om derivasjon (som er noe av det enkleste i 2mx IMO) - og det ble en pine og en plage for dem som hadde den nevnte læreren. De lærte det aldri noe særlig bra.

8626629[/snapback]

Det er helt idiotisk, og jeg tror det er kun folks innprenta innstilling til matte som gjør det til et "vanskelig fag".

Husker jeg grua meg til matte, for det skulle jo være så vanskelig.

Heldigvis er jeg sta, og.. det er ikke så vanskelig som alle skal ha det til, det handler bare om vilje til å forstå og det å ville sette seg inn i det. Nemlig ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...