Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sakprosa heftet får vi noen dager før eksamen (tirsdag)

Skjønn litt. får vi på dagen (tror jeg, torsdag)

Vi kan velge hvilken målform vi vil skrive, så lenge vi skriver den andre målformen på den siste eksamenen  ;)

8625353[/snapback]

Aha. Da skjønner jeg.

Hva skriver du når da?

8625361[/snapback]

Hovedmål, altså Bokmål

Lenke til kommentar
Et sted litt utenfor Kongsberg var vi.

8625616[/snapback]

Er det noe geografi å se på der da? Mye fin natur, men geografi a gitt? mest spennende der må vel være de naturlige grottene oppi åsen her, evt gruvene, men det kan vel knapt kalles geografi ettersom de er temmelig menneskeskapt...

Lenke til kommentar
Er det noe geografi å se på der da? Mye fin natur, men geografi a gitt? mest spennende der må vel være de naturlige grottene oppi åsen her, evt gruvene, men det kan vel knapt kalles geografi ettersom de er temmelig menneskeskapt...

8625763[/snapback]

Vi så på tertiær..ehm, et eller annet.. Også var det masse snakk om morener, også om hvordan Lågen hadde gjort et eller annet.

Lenke til kommentar

8625763[/snapback]

Vi så på tertiær..ehm, et eller annet.. Også var det masse snakk om morener, også om hvordan Lågen hadde gjort et eller annet.

8625783[/snapback]

Tertiær er den historiske perioden som strekker seg fra to til 65 millioner år siden.

Jeg vil også være med på slikt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...