Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på program om babyer. Det er mulig få en svart og en hvit unge med forskjellige fedre, men det er veldig sjeldent.

Og tenk hvis mannen dama egentlig var sammen med var kinamann! :ohmy:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
At en kvinne føder et svart barn med en hvit far kan faktisk forekomme, om det er "svarte gener" et sted i familien.

8623376[/snapback]

Tvilsom. Skal noe til at disse genene ikke har slått ut før vil jeg tro...
Lenke til kommentar
At en kvinne føder et svart barn med en hvit far kan faktisk forekomme, om det er "svarte gener" et sted i familien.

8623376[/snapback]

Går også hvis dama utløser to egg med noen timers mellomrom (samme greiene skjer ofte hos katter). Hvis du da har sex med to forskjellige menn den dagen og begge eggene blir befrukta av forskjellig sperm, får du to babyer i magen med to forskjellige fedre. De er ikke toeggede tvillinger, men en dobbel graviditet. Avanserte saker detta.

Fostere har forresten gjeller fra de er 4-6 uker gamle. Henger igjen etter evolusjonen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

8623376[/snapback]

Tvilsom. Skal noe til at disse genene ikke har slått ut før vil jeg tro...

8623380[/snapback]

Det har faktisk skjedd. Jeg har ingen kilder her, bortsett fra naturfaglæreren min. Men jeg tror hun sover nå.

Lenke til kommentar
De går meg bare på nervene. En bok til vertsbroren min hadde gått i stykker, og han begynte automatisk å skylde på meg. Hva faen?

8623568[/snapback]

Det skulle da bare mangle; er ikke du en kommunistbarbar ifra isbjørnland?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...