Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ulovelig å skrive en sangtekst om følgende:

En mann som stjeler små barn når han er på supermarked, går hjem med de, spiser de, kaster de opp igjen, urinerer på likene og har sex med de døde kroppene?

8621296[/snapback]

Er ikke ulovlig å skrive sanger nei...

Lenke til kommentar
Dødskult. Jeg tar med seigebarn, så kan en av dere skaffe de andre? Så tar jeg med meg noen pisker i tillegg ^^

EDIT: nei, det er ikke ulovlig.

8621301[/snapback]

Kan jeg joine? :innocent:

EDIT:

@ eilertsen

Den siggen din, prøvde å oversette (det jeg tror at er japansk) og fikk noe ala dette.

A Japanese version of multilingual correspondence search engine. Web, an image and a news search, a bulletin board image and a news search, a bulletin board

?

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Dødskult. Jeg tar med seigebarn, så kan en av dere skaffe de andre? Så tar jeg med meg noen pisker i tillegg ^^

EDIT: nei, det er ikke ulovlig.

8621301[/snapback]

da bringer jeg seigmen og pisk... kan også skaffe annet utstyr på kort varsel, så er bare og si ifra om det er noe du vil ha der :)

Lenke til kommentar
Jeg skal lage et visittkort til meg selv om  20 år... Hvis dere skjønner hva jeg mener. Har ikke peil på hva ejg skal lage :S

8621435[/snapback]

Et visittkort til deg selv om tjue år?

8621443[/snapback]

Du vet, hvor man liksom skal late som om at man vet hva man er om 20 år/skulle ønske at man er om 20 år/tulleønske hva man er om 20 år. Også skal man lage et visittkort som samsvarer med hva du liksom tror at du er om 20 år/skulleønske at man er om 20 år/tulleønske hva man er om 20 år. Skjønner? :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...