Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Få adressen din, så skal du få gave ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det hørtes ikke gøy ut, Ustedalen. Skulle gjerne gitt deg gave, men det er det atte.. jeg er blakk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvor lenge har du har vært i USA Ustedalen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De er jo til og med værre enn faren min! Det skal en del til, siden alt han gjør er å skjelle meg ut hele tiden, men kjører meg iallefall til avtaler og får presang... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Faren min skjeller meg ut konstant, men han finansierer svært gavmildt og er en veldig ålreit fyr, han har bare temperament. Veldig Ari Gold. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Snakker nesten ikke med faren min.. homofob.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Samme med kompisen min, DemoniZer. Faren hans vil gjerne ha ham som sin sønn, bare han ikke viser seg sammen med kjæresten sin gjennom 7 år. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noe slikt her også.. Bare at jeg er singel og nesten ikke tør å bli sammen med noen. Det er slik at jeg ikke tør å ta med noen "hjem" mange ganger, for jeg vet at utspørringen kommer så fort personen har dratt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 .. :\ Så kjipt.. Jeg syntes så synd på dere som har sånne foreldre >< Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vel, det er ikke jeg som har problemet, det er de. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noe slikt her også.. Bare at jeg er singel og nesten ikke tør å bli sammen med noen. Det er slik at jeg ikke tør å ta med noen "hjem" mange ganger, for jeg vet at utspørringen kommer så fort personen har dratt. 8618541[/snapback] Haha, kjenner meg igjen... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noe slikt her også.. Bare at jeg er singel og nesten ikke tør å bli sammen med noen. Det er slik at jeg ikke tør å ta med noen "hjem" mange ganger, for jeg vet at utspørringen kommer så fort personen har dratt. 8618541[/snapback] Haha, kjenner meg igjen... 8618654[/snapback] Problemet for meg gjelder gutter OG jenter. Gutter liker de ikke, nye venner får jeg nesten ikke ha. Alle nye jente-venninner liker de.. i håp om at jeg har "ombestemt" meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er det normalt å få ekle frysninger når man ser en grandiosa-reklame? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Haha, kjenner meg igjen... 8618654[/snapback] Problemet for meg gjelder gutter OG jenter. Gutter liker de ikke, nye venner får jeg nesten ikke ha. Alle nye jente-venninner liker de.. i håp om at jeg har "ombestemt" meg. 8618677[/snapback] Gjelder det samme for meg, nesten, håhå. Nye venner har jeg aldri med hjem mens mamma er her. Og om jenter er det bare mas uansett, for broren min har en ny jente på besøk iblant og jeg føler på meg at mamma sitter og venter på at jeg også skal finne meg en jente. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Herregud! Mattelæreren min er så... rar! Vi har fri i morgen grunnet 10.klasse eksamen, han insisterer på at det er studiedag i morgen, til tross for at alle andre lærere sier vi har fri! Og han har gitt oss en haug med oppgaver før mattetentamen, og masse repetisjon av ting vi kan.... hm... ble veldig snopesjuk nå, tror eg må stikke på senteret og kjøpe noe snop*lete fram en 2-hundrelapp* Så kan eg teste ut cola light + mentos-eksperimentet også, blir visst fin fontene 8618346[/snapback] Say whut? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Mentos + Cola light + korken på (Dette gjorde vi på en meget smart måte!) = Sprengt flaske hvorav bunnen lå femten meter borte, og vi fikk cola light over hele oss enda vi sto fem-ti meter unna. o0 EDIT: *obervè l'opera francais de savon* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *ser fransk såpeopera* Endret 15. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan klarte dere og ha korken på, og så få mentosene nedi? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Stikker hjem, vi snakkes folkens. Enten i dag eller i morgen tidlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm. Det virka aldri til meg :/ Har det noe å si hva slags cola light man bruker, og hva slags mentos-smak? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan klarte dere og ha korken på, og så få mentosene nedi? 8618736[/snapback] Skrur av korken, tar mentosene nedi, skrur på korken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg