Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! Mattelæreren min er så... rar! Vi har fri i morgen grunnet 10.klasse eksamen, han insisterer på at det er studiedag i morgen, til tross for at alle andre lærere sier vi har fri!

Og han har gitt oss en haug med oppgaver før mattetentamen, og masse repetisjon av ting vi kan....

hm... ble veldig snopesjuk nå, tror eg må stikke på senteret og kjøpe noe snop*lete fram en 2-hundrelapp* Så kan eg teste ut cola light + mentos-eksperimentet også, blir visst fin fontene :D

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hva er galt med dem?

8618347[/snapback]

ALT! Seriost, jeg er saa lei av dem.

Paa sondag tvingte de meg til aa klippe plenen, selv om jeg hadde andre avtaler. Vertfaren min begynte faktisk aa hyle i i garasjen.

De kjoerer meg aldri noen steder, og siden jeg ikke har bil saa blir det vanskelig aa komme seg ut. Jeg maa alltid faa noen venner til aa kjoere meg, og jeg bor langt vekke.

Naa faar jeg lappen paa torsdag, og de sa rett ut at de ikke stolte paa meg for aa kjoere en av bilene deres.

Hadde bursdag i gaar, noe de totalt oversaa utenom aa lage meg en kake. Tror jeg fikk 50 dollar i bursdagsgave av vertsmoren min for et par maaneder siden, men de andre oversaa meg. Jeg kjopte en gave til vertbroren min for hans 18 aars dag for rundt $30. Derimot naar han kom hjem fra en tur til Virgina i gaar, hadde han med gaver til alle i hele huset... Utenom meg som faktisk hadde bursdag den dagen.

Altsaa, jeg skal sikkert ikke klage, men jeg foeler meg sett ned paa av familien.

Dumt, siden resten av folkene her er saa utrolig geniale.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...