Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Perl er kos, men Python hadde vært å foretrekke, spesielt med tanke på at Django er favorisert hos "oss" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 DemoniZer, nå er nesten alle matbildene ferdige. Hm. Kanskje jeg burde gjøre det til en del av hobbyen min.. er ikke mange fotografer som gjør det, men det er veldig populært.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Perl er kos, men Python hadde vært å foretrekke, spesielt med tanke på at Django er favorisert hos "oss" 8618195[/snapback] Har brukt litt Python selv men det er lenge siden så jeg husker ikke så mye Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Django ja, så folket der inne har litt peil altså. *smile* Det jeg har kodet i python har for det meste vært små koder. Da altså til firewall regler etc Automatikk er vel ordet jeg lette etter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Seff har vi peil! Vi har jo bygget hele backenden til webkafeen.no (som har stått stille en stund pga. eksamener, trunk-problemer og smålige serverproblemer) i Django, og jeg liker det! Det er vanvittig kraftig til å være så enkelt å lage moduler til Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Kult.. Dette liker vi Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Blir digg i morgen, skal på klassetur til Trondheim Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Matbilder! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Mm, scampi. Kjedelig salat, det der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg bare tok bilder av den som var nærmest. xD Var sånn fem stykker til som var mer kjedelig, emn mamma lagde en enkel en og, sånn at torbjørn og kunne spise salat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Åh, nå fikk jeg lyst på scampi! Eller kanskje en kombo; surf&turf! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Eplefe: Biffen syntes ikke jeg så noe .. god ut.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor er det slik at vertsfamilien min suger hardt, mens alt annet er genialt her? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Herregud! Mattelæreren min er så... rar! Vi har fri i morgen grunnet 10.klasse eksamen, han insisterer på at det er studiedag i morgen, til tross for at alle andre lærere sier vi har fri! Og han har gitt oss en haug med oppgaver før mattetentamen, og masse repetisjon av ting vi kan.... hm... ble veldig snopesjuk nå, tror eg må stikke på senteret og kjøpe noe snop*lete fram en 2-hundrelapp* Så kan eg teste ut cola light + mentos-eksperimentet også, blir visst fin fontene Endret 15. mai 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor er det slik at vertsfamilien min suger hardt, mens alt annet er genialt her? 8618344[/snapback] Hva er galt med dem? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det... Var ikke biff? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det... Var ikke biff? 8618353[/snapback] T-Bone steak. Fikk uansett ikke lyst på Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor er det slik at vertsfamilien min suger hardt, mens alt annet er genialt her? 8618344[/snapback] Har du glemt fascisttilstandene og fundamentalistinnstillingen samtlige i landet har? ^^ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er galt med dem? 8618347[/snapback] ALT! Seriost, jeg er saa lei av dem. Paa sondag tvingte de meg til aa klippe plenen, selv om jeg hadde andre avtaler. Vertfaren min begynte faktisk aa hyle i i garasjen. De kjoerer meg aldri noen steder, og siden jeg ikke har bil saa blir det vanskelig aa komme seg ut. Jeg maa alltid faa noen venner til aa kjoere meg, og jeg bor langt vekke. Naa faar jeg lappen paa torsdag, og de sa rett ut at de ikke stolte paa meg for aa kjoere en av bilene deres. Hadde bursdag i gaar, noe de totalt oversaa utenom aa lage meg en kake. Tror jeg fikk 50 dollar i bursdagsgave av vertsmoren min for et par maaneder siden, men de andre oversaa meg. Jeg kjopte en gave til vertbroren min for hans 18 aars dag for rundt $30. Derimot naar han kom hjem fra en tur til Virgina i gaar, hadde han med gaver til alle i hele huset... Utenom meg som faktisk hadde bursdag den dagen. Altsaa, jeg skal sikkert ikke klage, men jeg foeler meg sett ned paa av familien. Dumt, siden resten av folkene her er saa utrolig geniale. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Auch! Jeg hadde tatt dette opp med dem, du skal da ha en behagelig "ferie" der borte. Nå vet ikke jeg grunnlaget til at du er der borte. Men jeg regner jo med at du skal bli tatt vare på og slikt. Få kontonr ditt så skal du få gave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg