Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ene sangen han nevner som rocket nok er faktisk ganske rå. Jeg savner dog Hybrid Theory, hvor det var whinerock og ikke whineballade.

8616652[/snapback]

Hybrid Theory var jo et godt whinealbum. Fullt av depressive elementer.

8616743[/snapback]

Jeg ble aldri deprimert av det, da. Det var mer enn "det er godt å se at andre også føler seg misforstått og alene", som fungerte som en trøst. Selvfølgelig kan man se tilbake på det og tenkte på hvor sært det er at 20-30-åringer synger om ting man gjerne slutter å føle når man fyller 17-18, men det fungerte.

Lenke til kommentar
Jeg ble aldri deprimert av det, da. Det var mer enn "det er godt å se at andre også føler seg misforstått og alene", som fungerte som en trøst. Selvfølgelig kan man se tilbake på det og tenkte på hvor sært det er at 20-30-åringer synger om ting man gjerne slutter å føle når man fyller 17-18, men det fungerte.

8616789[/snapback]

Poeng til deg. Veldig beskrivende og identifiserende når jeg var 13, men ikke helt det samme nå lenger.

Lenke til kommentar
Kan vi tolke det dithen at emoer og deppere er umodne? High five!

Minipizza, tacowrap og cola, solskinn, snart ferdig på jobb og dama kommer hjem fra USA i morgen. Ikke noe kan ødelegge humøret mitt nå.

8616853[/snapback]

Forsinket fly? :p

Lenke til kommentar
Kan vi tolke det dithen at emoer og deppere er umodne? High five!

Minipizza, tacowrap og cola, solskinn, snart ferdig på jobb og dama kommer hjem fra USA i morgen. Ikke noe kan ødelegge humøret mitt nå.

8616853[/snapback]

Jeg var fristet til å prøve..

Jeg er sulten :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...