Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skarstad..Ingen alkohol?

8613713[/snapback]

Ikke en dråpe.

Njeaah, så er ikke jeg født i dette vakre landet.

8613740[/snapback]

Det er sant, din jævla øst-europeer. Er du et offer for menneskehandel, kanskje? Lilja 4-Ever, lizm.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Æsj mamma og pappa krever at jeg skal fikse pcen deres.

8611999[/snapback]

Krev betaling :)

8612040[/snapback]

Fy faen :hrm:

Mamma helgarderer seg på forhånd ved å si "Tusen takk Snorre, du gjør så jeg ikke angrer på at jeg overførte penger til deg forrige uke" :mad: Er det mulig å være så sleip? :ohmy:

Lenke til kommentar

Mamma helgarderer seg på forhånd ved å si "Tusen takk Snorre, du gjør så jeg ikke angrer på at jeg overførte penger til deg forrige uke"  :mad:  Er det mulig å være så sleip? :ohmy:

8613795[/snapback]

Hu fortjener faen meg deng!

Lenke til kommentar

Mamma helgarderer seg på forhånd ved å si "Tusen takk Snorre, du gjør så jeg ikke angrer på at jeg overførte penger til deg forrige uke"  :mad:  Er det mulig å være så sleip? :ohmy:

8613795[/snapback]

Sleip? De har brukt mange, mange hundretusen kroner på å oppdra deg, og likevel klager du på at du ikke får betalt for å gjøre dem en bitteliten tjeneste.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så skrekkelig glad i brunt brennevin.

8613805[/snapback]

En god maltwhisky er nam... Men en god årgangs-tequilla det er NAMMM! :dribble:

edit: bbl... crimminal minds er på tv2 jo :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

8613795[/snapback]

Sleip? De har brukt mange, mange hundretusen kroner på å oppdra deg, og likevel klager du på at du ikke får betalt for å gjøre dem en bitteliten tjeneste.

8613818[/snapback]

Oppdratt hadde jeg vel forhåpentlig vis blitt uansett. Problemet er at jeg ikke får noe igjen for å gjøre arbeid. Ja, jeg tar til og med frahverandre min egen pc for å hjelpe dem.

Spør du meg er det arbeid man skal få betalt for, ikke å gjøre ingenting(men gjerne det også :) ).

Lenke til kommentar
Spør du meg er det arbeid man skal få betalt for, ikke å gjøre ingenting(men gjerne det også :) ).

8613862[/snapback]

Synes foreledre kan forvente at man hjelper til jeg.

Det er ikke som om du blir slengt ut på åkern som 10-åring for å holde gården ved like ...

Lenke til kommentar
Oppdratt hadde jeg vel forhåpentlig vis blitt uansett. Problemet er at jeg ikke får noe igjen for å gjøre arbeid. Ja, jeg tar til og med frahverandre min egen pc for å hjelpe dem.

8613862[/snapback]

Dessertgenerasjonen slår til igjen!

Lenke til kommentar

8613862[/snapback]

Synes foreledre kan forvente at man hjelper til jeg.

Det er ikke som om du blir slengt ut på åkern som 10-åring for å holde gården ved like ...

8613881[/snapback]

Selvfølgelig, hverdagslige ting som å ta ut av oppvaskmaskinen, rydde inn, vaske opp, lage mat, vaske badet :yucky: , osv gjør jeg jo selvfølgelig uten å kreve betalt.

Men når det kommer til arbeid som er litt mer spesielt, og som en tekniker hadde tatt flere hundre kr for å gjøre, ser jeg ikke noe galt i at de kan vise at de er glad for at jeg hjelper dem med slike ting ved å gi litt ekstra penger.

Skarstad: Dessertgenerasjonen er jo foreldrene mine?

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...