Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Det har den alltid vært :p

Fikk innbydelse til gjenforeningsparty for litt siden. Ikke faen om jeg har tenkt meg dit ass. Da skulle jeg hatt mye rart innabords i tilfelle

8613199[/snapback]

Aldri dra til den siden av byen, du har ikke lyst til det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri dra til den siden av byen, du har ikke lyst til det

8613217[/snapback]

ØY! snakker du stygt om min barndoms grønne dal? Jeg har gitt folk juling for det før! :mad:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men så skjønte jeg det at de hadde rett og flytta. :p Så greit du skal få lov :)
Lenke til kommentar
ØY! snakker du stygt om min barndoms grønne dal? Jeg har gitt folk juling for det før! :mad:

Men så skjønte jeg det at de hadde rett og flytta. :p Så greit du skal få lov :)

8613239[/snapback]

Kjenner en som kommer derfra, gleder meg til jeg ser han henger på sosialen dag og natt :love:

Lenke til kommentar
Kjenner en som kommer derfra, gleder meg til jeg ser han henger på sosialen dag og natt :love:

8613265[/snapback]

Bare TRE ting kommer fra Klyve... Dopdealere, voldsmenn og tapere.

Selv så var jeg stolt klyvegutt fra 1984-1998. Så fikk jeg nok og så meg aldri tilbake...

Lenke til kommentar
Pyse.. Er det alt? Pff.

8613285[/snapback]

Alt jeg har med, ja. Skal holde meg ved bevissthet lzm.

Lol, nei.

HVem bryr seg egentlig :roll:

8613300[/snapback]

Ta deg en bønne, legg deg, våkne og vær blid.

Lenke til kommentar

Alt dette eksamenssnakket, hvorfor bekymre seg fordet når man er ferdig eller ikkje har kommet der enda. Og fordi som er der nå: Muhahahahahaha! :p Men eg gruer meg seriøst mye til det, klikker viss eg kommer opp i matte eller naturfag, til tross for at vi har en så flink lærer at du nær,est er sikret minst 5 på eksamen...

Det var visst ganske mange som grein av de som kom opp i matte her på skolen vår hørte eg.

EDIT: Nærmest skulle det være ja...

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Bare TRE ting kommer fra Klyve... Dopdealere, voldsmenn og tapere.

8613284[/snapback]

Og han jeg kjenner prøvde å selge en annen venn av meg metanolsprit og truet meg flere ganger, jeg håper neste gang jeg ser han ligger han i en blodig dam på fortauet.

Klarer ikke helt å komme over hvor mye av livet mitt han egentlig har ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...