Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må du ikke bruke sånne vanskelige ord her!! Husk på at noen kanskje har fått litt mye vin.

Uh, jeg-er-full-på-vin?
Noen som kan forklare meg hvordan jeg skrur av facebook mails? Sånn at jeg slipper og slette 40 mails om dagen  :mad:

Uh, jeg-har-så-mange-venner, pleaz-halp?
Svartruss er jo kule, russekortene dems er mye mer verdt enn rødrussenes ^^,

Butno.
Lenke til kommentar
Demille: Hva har du imot svartruss?

8612283[/snapback]

Alle jeg kjenner som er det er en gjeng hjernedøde tomsinger som ikke har noe mål eller mening i livet sitt, annet enn å drikke seg drita hver helg og rakke ned på andre av det samme kjønn, eller motsatte for den saks skyld, som ikke er like "kule".

..Kan hende jeg overdriver litt, men jeg har rett til det, jeg er i dårlig humør.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Alle jeg kjenner som er det er en gjeng hjernedøde tomsinger som ikke har noe mål eller mening i livet sitt, annet enn å drikke seg drita hver helg og rakke ned på andre av det samme kjønn, eller motsatte for den saks skyld, som ikke er like "kule".

..Kan hende jeg overdriver litt, men jeg har rett til det, jeg er i dårlig humør.

8612332[/snapback]

Ganske lik rødrussen altså :wee:

Lenke til kommentar
Demille: Hva har du imot svartruss?

8612283[/snapback]

8612332[/snapback]

Alle er ikke sånn, men mange av dem. Bestekameraten min går byggfag, han er ikke sånn. Men mange fra mekken og byggfag der jeg går kan virke slik ja

Lenke til kommentar
--blabla--

8612332[/snapback]

Host*pms*host :ph34r:

Svartruss er jo kule, russekortene dems er mye mer verdt enn rødrussenes ^^,

8612299[/snapback]

:thumbup:

Jeg husker at grønnrussenes kort var skikkelig sjeldne når jeg gikk på barneskolen, så om du fikk tak i de kunne du bytte de mot 200 rødrusskort ^^,

8612325[/snapback]

De er som glins :dribble:

Lenke til kommentar
Ganske lik rødrussen altså :wee:

Mhm :roll:

Alle er ikke sånn, men mange av dem. Bestekameraten min går byggfag, han er ikke sånn. Men mange fra mekken og byggfag der jeg går kan virke slik ja

Ja, mekken.

Namek: Not really. Den perioden er over, nå er jeg bare sur fordi alt er dritt :)

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...