Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Helt feil, jeg føler meg absolutt ikke truffet av kommentaren, og velger derfor å utelates eller ikke innfelles i begrepet "dum"

8609254[/snapback]

Å ta en spøk så høytidelig får deg til å virke som en idiot.

Solid:

Du har nok rett, på tide å jobbe sikkelig med matte nå for min del. på VGS skal alle lekser bli gjort!

8609262[/snapback]

You talk the talk but can you walk the walk. :wee: Du kommer til å finne deg selv veldig skolelei etter det første året hvis du sliter deg helt ut da. Slik var det hvertfall for meg.

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt feil, jeg føler meg absolutt ikke truffet av kommentaren, og velger derfor å utelates eller ikke innfelles i begrepet "dum"

8609254[/snapback]

Å ta en spøk så høytidelig får deg til å virke som en idiot.

8609269[/snapback]

Det var ingen spøk, det var en utbrudd Demille hadde fordi hun har en dårlig dag.

Syntes du jeg er en idiot altså?

Lenke til kommentar
You talk the talk but can you walk the walk. :wee: Du kommer til å finne deg selv veldig skolelei etter det første året hvis du sliter deg helt ut da. Slik var det hvertfall for meg.

8609269[/snapback]

Ikke helt ut, men normalt arbeid. Slik at jeg gjør norsklekser, noe som jeg ikke har gjort siden 8-klasse. Matte skal jeg også jobbe mer med. Naturfag skal jeg jobbe med som vanlig, en sterk femmer...

Lenke til kommentar

8609254[/snapback]

Dum og teit er to veldig forskjellige uttrykk.

8609298[/snapback]

Har mer eller mindre samme betydningen.

EDIT:

Ikke gidd å klage på det jeg akkurat skrev, jeg vet hva forskjellen er.

Stakk for å røyke..

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Ikke helt ut, men normalt arbeid. Slik at jeg gjør norsklekser, noe som jeg ikke har gjort siden 8-klasse. Matte skal jeg også jobbe mer med. Naturfag skal jeg jobbe med som vanlig, en sterk femmer...

8609307[/snapback]

Nå er det lett å cruise seg gjennom ungdomsskolen. Så ta høyde for det i videregående, men det har du sikkert hørt før.

Lenke til kommentar
Kom igjen folkens... eksamen og diskusjon om hvem som er teite er bare dumt... bring something up liksom...

Jeg skal søke på jobb i dag...  :ermm:

et hotel som er rett nedi veien her, men jeg har på følelsen av at jeg ikke får jobben...  :cry:

8609378[/snapback]

Har du den følelsen eller troen, vil du heller ikke få jobben, du må være mer selvsikker. Hva går jobben ut på? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...