Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom opp i skriftlig eksamen i matematikk... Skal ta den om en uke, mer en nok tid og nå kan jeg styrke fireren min. Ingen i klassen kom opp i norsk, noe som er bra siden norsk er to eksamener med en dags mellomrom... Engelsk er på osndag, og min venn Stonemeister kan styrke sin sekser. Jeg er dermimot førnøyd!

Lenke til kommentar
Jeg kom opp i skriftlig eksamen i matematikk... Skal ta den om en uke, mer en nok tid og nå kan jeg styrke fireren min. Ingen i klassen kom opp i norsk, noe som er bra siden norsk er to eksamener med en dags mellomrom... Engelsk er på osndag, og min venn Stonemeister kan styrke sin sekser. Jeg er dermimot førnøyd!

8609196[/snapback]

Eksamen i norsk er neste mandag og onsdag, på tide å styrke sekserne mine i bokmål og nynorsk. :wee:

Dagens gladnyhet: Jeg fikk 6 i matte :D

Lenke til kommentar

Jeg har vært en nanometer unna 6 i tre år nå, endelig fikk jeg den. Mattelekser er lett å snike seg unna. Jeg får hoppe over de lette oppgavene og tar bare de vanskelige, altså får jeg gjort alt på skolen. Har ikke gjort mattelekser hjemme i 10. ^^

Lenke til kommentar
6 i matte? Jeg hadde hatt 6 om jeg hadde faktisk jobbet med matteleksene min, men de har jeg ikke gjort det hele siste året...

8609226[/snapback]

Vi hadde vunnet kampen om vi hadde skåret flere mål? Kan ikke tenke sånn vet du.

Lenke til kommentar
Vittig Skarstad, meget vittig.

8609184[/snapback]

Det er ubestridelig bevis.

Hun sier "dere" ikke "Solid"

8609204[/snapback]

Dere, som i alle i SO6.

8609245[/snapback]

Helt feil, jeg føler meg absolutt ikke truffet av kommentaren, og velger derfor å utelates eller ikke innfelles i begrepet "dum"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...