Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig. Snylte forkjøla og vondt i hodet. Har ikke sovet i det heletatt i natt. Om jeg blir hjemme fra skolen får jeg enda mer fravær, men jeg ligger ikke for dårlig ann i noen fag, og jeg har skrevet under på lærlingskontrakt. What to do?

Lenke til kommentar
Nei? Er ikke SD eller ND eller hvor du naa er paa Mountain-time?

Antar du har rett, men det overrasket meg. To timer igjen til mandag her. Og jeg legger meg.

8607270[/snapback]

Mountain time er i Nord Dakota ja, men ikke hvor jeg bor. En halvtime kjøre tur unna, så er vi der. :)

8607273[/snapback]

Okey... Det er ikke enkelt aa holde styr paa det/

Lenke til kommentar
Nå er jeg 18 i USA også.  :D

8607261[/snapback]

Gratulerer ^^,

Herlig. Snylte forkjøla og vondt i hodet. Har ikke sovet i det heletatt i natt. Om jeg blir hjemme fra skolen får jeg enda mer fravær, men jeg ligger ikke for dårlig ann i noen fag, og jeg har skrevet under på lærlingskontrakt. What to do?

8607272[/snapback]

Hm. Dra på skola, og om det blir for ille, sier du åssen det ligger an og stikker hjem igjen?

Lenke til kommentar

8607272[/snapback]

Hm. Dra på skola, og om det blir for ille, sier du åssen det ligger an og stikker hjem igjen?

8607283[/snapback]

Var vel ikke det jeg ville høre :whistle:

Har også en innlevering og 2 fremføringer jeg ikke har gjort som skal være klart til i dag. Om jeg ikke drar på skolen så forsvinner de kanskje?..

Endret av clvn
Lenke til kommentar

8607272[/snapback]

8607283[/snapback]

Var vel ikke det jeg ville høre :whistle:

Har også en innlevering og 2 fremføringer jeg ikke har gjort som skal være klart til i dag. Om jeg ikke drar på skolen så forsvinner de kanskje?..

8607290[/snapback]

Bli hjemme og gjør det ferdig! Så kommer du neste dag :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...