Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Enig! Det er hans feil. Herregud, hun er 17. Hadde jeg vært 17, og dama ville ikke hatt sex før hun giftet seg (som i mitt tilfelle vil bli en stund), hadde jeg ikke vært sammen med hun lenge.

8606863[/snapback]

 

mhm, greit at han gjør det pågrunn av religion, men hvis det er sånn så får han bare vente med å få seg kjæreste... :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det kan bli veldig spennende for deg hvis han finner ut av det...

8606864[/snapback]

Når han ikke tør å ha sex, tør han å bli voldelig? Er ikke det også imot bibelen?

8606869[/snapback]

Vold og drap strider da vitterlig ikke nødvendigvis imot bibelen. Kristne tror på de delene av bibelen som passer dem best.

Lenke til kommentar
Når han ikke tør å ha sex, tør han å bli voldelig? Er ikke det også imot bibelen?

8606869[/snapback]

 

Vel, spørsmålet er vel om han kan tenke rasjonelt (noe han tydeligvis ikke gjør siden han ikke vil ha sex før de gifter seg eller hva som er problemet hans).

 

Min erfaring er ihvertfall at mennesker kan gjøre de underligste ting når de tenker irrasjonelt.

Lenke til kommentar
Hun: God your mean.

Meg: Why? How am I mean?

Hun: Because I want to like no other! Like honestly, if could if do it with like 8 times a day if not more for 3 weeks straight!

 

Jeg klager ikke. :wee:

8606914[/snapback]

 

Den jenta må ha total mangel på ryggrad. Hvis dette ergrer henne så mye så si det til fyren og dump han. For et kvalmende kvinnemenneske.

Lenke til kommentar
Faen for en kanin du har fått deg der da!

 

Snakk om jackpot... Nå må du bare få hu til å ta skrittet helt ut.

 

("skrittet" get it? høhø... :wee: )

8606923[/snapback]

Kanin ja. Hehe, merket dette.

Ja, men vet ikke om hun kommer til å gjøre det. Men med litt magiske ord, så skal jeg klare det. Håper jeg! Bursdagspresang må jo jeg få!

 

Tok den. ;)

 

 

Den jenta må ha total mangel på ryggrad. Hvis dette ergrer henne så mye så si det til fyren og dump han. For et kvalmende kvinnemenneske.

8606928[/snapback]

Kvalmende? Nei! :w00t:

Lenke til kommentar
mhm, greit at han gjør det pågrunn av religion, men hvis det er sånn så får han bare vente med å få seg kjæreste...  :hrm:

8606870[/snapback]

Det er aldri greit å gjøre noe bare på grunn av religion.

 

Hun: God your mean.

Meg: Why? How am I mean?

Hun: Because I want to like no other! Like honestly, if could if do it with like 8 times a day if not more for 3 weeks straight!

 

Jeg klager ikke. :wee:

8606914[/snapback]

Avholdenhet blant gutter i USA virker som en fin ting for din del.

Lenke til kommentar
Hmm, trenger et headset som jeg kan behandle røft.

Har jo headset som jeg ikke vil behandle røft.

Tror jeg skal kjøpe meg et koss portapro igjen(mista det jeg hadde)

8606940[/snapback]

kjøpte skullcandy it. det var ganske kraftig. Har hatt det i hele 2 uker, og det er ikke ødelagt enda!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det er aldri greit å gjøre noe bare på grunn av religion.

8606935[/snapback]

Jeg er enig der.

 

Avholdenhet blant gutter i USA virker som en fin ting for din del.

8606935[/snapback]

Det ser slik ut ja. :wee:

 

Sendte som svar: You want to like no other? Prove it ;-)

Remember, everything that will happen is my fault. Everything that won't is yours.

 

Fikk som svar: Oh that's harsh. My bf will know. Somehow he will find out and I will be dumped faster than you can say Norway. And for some reason you make me really horny.

 

DAAAAMN straight girl. :cool:

Liiiitt dumt med kjæresten hennes da.

Lenke til kommentar
Sendte som svar: You want to like no other? Prove it ;-)

Remember, everything that will happen is my fault. Everything that won't is yours.

 

Fikk som svar: Oh that's harsh. My bf will know. Somehow he will find out and I will be dumped faster than you can say Norway. And for some reason you make me really horny.

 

DAAAAMN straight girl.  :cool:

Liiiitt dumt med kjæresten hennes da.

8606955[/snapback]

Bare si at dere kan være forsiktig og at ingen skal få vite noe. Det kan være deres hemmelighet... Hun faller sikkert for den :cool:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...